Brico Dépôt lansează cel mai amplu catalog de pe piața de bricolaj din România Brico Dépôt lansează cel mai amplu catalog de pe piața de bricolaj din România
Brico Dépôt lansează Catalogul 2016, un proiect unic și o premieră absolută în peisajul DIY din România, fiind primul și singurul catalog de acest... Brico Dépôt lansează cel mai amplu catalog de pe piața de bricolaj din România

Brico Dépôt lansează Catalogul 2016, un proiect unic și o premieră absolută în peisajul DIY din România, fiind primul și singurul catalog de acest fel de pe piață.

Cele 320 de pagini reunesc 10.500 de produse disponibile în depozitele din toată țara, astfel că profesioniștii și amatorii DIY aflați în căutarea unor soluții avantajoase pentru construcții, amenajări și renovări vor găsi tot ce au nevoie pentru proiectele lor.

Alături de varianta tipărită, clienții au acum ocazia de a regăsi informațiile din catalog și online prin aplicația mobilă BRICODEPOT, disponibilă pe Android și IOS, cea mai inovatoare și completă soluție digitală din peisajul de bricolaj românesc.

Odată cu această premieră, Brico Dépôt inițiază un nou stil de conversație cu consumatorii: unul mai uman, mai apropiat, mai familiar. Clienții vor fi surprinși de o experiență îmbunătățită la raft, dar și de noua imagine Brico Dépôt: Mihai Bobonete și Adrian Văncică, unii din cei mai îndrăgiți actori de comedy din România.

Catalogul Brico Dépôt 2016 este un proiect ambițios de care suntem foarte mândri.  Ne dorim ca acest catalog special să devină un reper pe piața de bricolaj și un prieten de nădejde pentru toți clienții noștri. Iar acesta este doar începutul. Scopul nostru, pe termen lung, este să creăm o tradiție în redactarea catalogului an de an, astfel încât  oamenii să-l aștepte cu nerăbdare în fiecare primăvară”, spune Christian Mazauric, Director General Brico Dépôt România.

„Lansarea Book 2016 marchează totodată o schimbare de concept în depozitele noastre. Anul trecut promiteam clienților o experiență diferită, iar acum ne îndeplinim această promisiune. Ne-am dorit și am căutat să ne pliem pe nevoile consumatorilor, astfel că am găsit modalități creative de adaptare a conceptului global la specificul pieței locale. Am schimbat radical abordarea și am început să ne concentrăm mai mult pe zona de servicii și pe crearea unei legături mai apropiate cu cei care intră în depozitele noastre. În acest sens, alegerea ca exponenți de imagine a celor doi actori, Bobonete și Văncică, vine ca o completare firească”, adaugă Mazauric.

Mihai Bobonete si Adrian Vancica

Suntem onorați să fim alături de profesioniști și particulari, ca vectori de imagine ai Brico Dépôt. După cum știți, românul se pricepe la toate și când nu se pricepe improvizează. Brico Dépôt înlătură improvizația și îți dă tot ce-ți trebuie ca să iasă treaba bine. Profesioniștii Brico Dépôt se trezesc de dimineață, au prețuri mici și-ți livrează marfa pe șantier. Acestea sunt motivele pentru care am răspuns cu inima deschisă propunerii Brico Dépôt. Cine nu-și dorește parteneri cu astfel de calități!”, spune Mihai Bobonete.

Brico Dépôt a fost înființat în 1993 în Reims (Franța). Are în prezent 118 magazine în Franța, 28 în Spania, 2 în Portugalia și 15 în România. Brico Dépôt vizează în primul rând pasionaţii DIY și constructorii profesionişti. Este bazat pe un format de preț scăzut, care oferă clienţilor produsele esențiale pentru DIY și proiecte de renovare, disponibile în cantităţi mari, dar şi pentru şantierele de construcții.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *