Cât costă un start-up în imobiliare? Cât costă un start-up în imobiliare?
Odată cu dezvoltarea numeroaselor proiecte rezidenţiale şi relansarea pieţei de profil, tot mai mulți antreprenori își îndreaptă atenția către deschiderea unei afaceri pe segmentul... Cât costă un start-up în imobiliare?

Odată cu dezvoltarea numeroaselor proiecte rezidenţiale şi relansarea pieţei de profil, tot mai mulți antreprenori își îndreaptă atenția către deschiderea unei afaceri pe segmentul agenţiilor imobiliare, potrivit RE/MAX, lider mondial în domeniu și franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment.

“Dacă până nu de mult atenția noastră era concentrată pe agențiile imobiliare care își doreau să se alăture rețelei RE/MAX, în prezent vrem să venim tot mai mult în sprijinul antreprenorilor deoarece am văzut că există un interes tot mai mare în ceea ce priveşte un start-up pe piaţa de profil”, a declarat Răzvan Cuc, Preşedinte RE/MAX România.

Potrivit afirmaţiilor sale, înfiinţarea unui business pe acest segment poate fi simplificată prin achiziţionarea unei francize, aceasta oferind o afacere la cheie şi suport pentru derularea întregii activităţi.

Astfel, odată cu deschiderea unei agenții imobiliare în franciză, proprietarul beneficiază de o încredere ridicată în rândul clienților, datorită asocierii cu brandul global RE/MAX, dar și de alte avantaje semnificative, precum materialele de lucru necesare pentru operarea noului birou și un pachet complet de training care cuprinde 200 de ore de cursuri de pregătire la nivel avansat dedicate agenţilor.

În plus, prin intermediul francizei, antreprenorii care își doresc să deschidă un start-up în domeniul imobiliar dispun de acces la cel mai puternic brand global în imobiliare, la un sistem tehnologic performant, la o platformă CRM de listare şi promovare a proprietăților și la rețeaua RE/MAX aflată în plină dezvoltare.

Ce costuri presupune o franciză RE/MAX

„În cazul RE/MAX, antreprenorii sau agențiile imobiliare independente pot achiziționa o franciză  cu un cost  cuprins între 5.900 şi 9.9000 de euro. Odată cu afilierea la rețeaua noastră, aceștia plătesc lunar o redevență procentuală din venituri și o redevență fixă administrativă”, a mai spus Răzvan Cuc.

Achiziţia unei francize oferă broker ownerilor posibilitatea de a avea acces la consultanță în numeroase domenii necesare dezvoltării afacerii, precum consiliere de marketing, de vânzări sau juridică și instrumentele necesare promovării agenției imobiliare la standardele rețelei.

De asemenea, în cadrul francizelor RE/MAX, toți agenţii au nevoie de certificări, pe care le pot obţine în urma a minim 150 de ore de training, brokerii având nevoie de cel puţin 200 de ore de trening specific.

Dincolo de aceste aspecte,  prin afilierea la reţeaua RE/MAX, fiecare agenţie are avantajul de a face parte dintr-o afacere în care, în acest moment, extistă pe plan local peste 120 de agenţi în cele 18 birouri.

RE/MAX este lider mondial în real-estate, fiind franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment. Compania, înfiinţată în 1973 în Denver, are astăzi peste 100.000 de agenţi afiliaţi în birouri aflate în cca. 100 de ţări din întreaga lume. În Europa, RE/MAX este prezent în 33 de ţări, cu peste 1.600 birouri şi 15.000 de agenţi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *