Selgros pregătește al doilea magazin în format restrâns, la Alba Iulia Selgros pregătește al doilea magazin în format restrâns, la Alba Iulia
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, urmează să construiască un nou magazin în format restrâns, după ce a... Selgros pregătește al doilea magazin în format restrâns, la Alba Iulia

Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, urmează să construiască un nou magazin în format restrâns, după ce a finalizat achiziția terenului aferent în Alba Iulia.

Magazinul va fi situat în apropierea cartierului Ampoi 3 și va fi inaugurat la începutul toamnei. Este cea de-a doua unitate în noul format de operare al rețelei, după cel din Târgu Mureș care va fi lansat în curând.

Noile magazine au o suprafață de vânzare de 4.000 de mp, față de cei 10.000 mp cât înregistrează spațiul magazinelor standard Selgros.

Sortimentul de mărfuri alimentare va fi același cu care clienții Selgros sunt obișnuiți, iar domeniul articolelor nealimentare, deși mai restrâns, va reprezenta o sinteză reprezentativă, pentru toate gusturile, a gamei largi de produse din formatul magazinului clasic.

„Este un moment bun de reluare a expansiunii Selgros, pe fondul evoluției pozitive a consumului și a vânzărilor rețelei noastre. Ne propunem să fim mai dinamici și mai flexibili și să aducem serviciile și ofertele Selgros și mai aproape de clienți”

– Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry România

Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *