MOTIVI, investiție de peste 150.000 euro pentru consolidarea poziției în vestul țării MOTIVI, investiție de peste 150.000 euro pentru consolidarea poziției în vestul țării
Brandul italian de îmbrăcăminte MOTIVI, parte a retailerului de modă Miroglio Fashion SRL, Italia, își întărește poziția pe piața din România prin deschiderea unui... MOTIVI, investiție de peste 150.000 euro pentru consolidarea poziției în vestul țării

Brandul italian de îmbrăcăminte MOTIVI, parte a retailerului de modă Miroglio Fashion SRL, Italia, își întărește poziția pe piața din România prin deschiderea unui nou magazin concept în Timișoara, care se adaugă rețelei de 15 locații deținute în prezent.

“România este una dintre țările din regiune în care dorim să ne consolidăm prezența. Am știut acest lucru încă de la intrarea noastră, în 2004, când am observat multe similarități cu Italia, precum latinitatea și preocuparea constantă a femeilor de a ține pasul cu ultimele tendințe de pe podiumurile internaționale. România este una dintre piețele regionale importante pentru Miroglio Fashion, alături de Rusia și Italia. Este unul dintre motivele pentru care dorim să ne intensificăm activitatea prin deschiderea de noi magazine menite să sublinieze moștenirea culturală  și stilul italian, existente în ADN-ul brandului nostru”, a declarat Luigi Ferraro, International development Manager și Retail Manager Miroglio Fashion SRL, Italia.

Magazinul din Timișoara, centrul comercial Shopping City, se deschide în urma unei investiții de aproximativ 180.000 euro. Până la mijlocul lunii septembrie 2016, MOTIVI are în plan deschiderea altor noi locații în țară, următorul pas fiind redeschiderea, în a doua jumătate a lunii aprilie, a magazinului deținut în centrul comercial Iulius Mall din Cluj, în urma finalizării procesului de relocare și renovare.

Magazin Motivi (3)Pe lângă aceste acțiuni, Miroglio Fashion are în plan deschiderea unui magazin online și creșterea numărului de locații în sistem de franciză, ca parte a procesului de expansiune în România și de consolidarea poziției sale în regiune prin redeschiderea magazinului din Bulgaria și prin introducerea unor noi brand-uri în magazinul MOTIVI din Republica Moldova (Chișinău).

În prezent, brandul are 15 magazine în țară, dintre care 13 proprietate și 2 francize  (București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Bacău, Arad, Ploiești, Pitești, Târgu-Mureș), are 90 de angajați și urmează să se extindă în continuare prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocări, punând accentul pe îmbunătățirea vizibilității și experienței clientului.

Lanțul de magazine de îmbrăcăminte MOTIVI deține peste 400 de unități în 32 de țări și a fost creat în 1993 ca un brand de modă dezvoltat sub conceptul de fast fashion. MOTIVI reprezintă stilul și designul italian, pasiunea pentru modă și dorința de a inova, de a da tonul celor mai importante tendințe din fashion. Brandul MOTIVI face parte din Miroglio Fashion, unul dintre cei mai importanți retaileri de fashion din Italia. Miroglio a pornit în 1884 ca magazin de textile în orașul Alba din nordul Italiei, iar, în prezent, compania a crescut la o rețea de 1.300 de magazine monobrand în întreaga Europă, dar și în celelalte continente.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *