Românii din spatele SymphoPay primesc peste o jumătate de milion de euro de la Radu Georgescu Românii din spatele SymphoPay primesc peste o jumătate de milion de euro de la Radu Georgescu
GECAD Group investește peste jumătate de milion de euro în SymphoPay, start-up care propune magazinelor o soluție unică de POS-uri inteligente ce poate revoluționa... Românii din spatele SymphoPay primesc peste o jumătate de milion de euro de la Radu Georgescu

GECAD Group investește peste jumătate de milion de euro în SymphoPay, start-up care propune magazinelor o soluție unică de POS-uri inteligente ce poate revoluționa modul în care se desfășoară comerțul tradițional.

SymphoPay, una dintre puținele inițiative românești de tip FinTech (tehnologii inovatoare care vor schimba industria serviciilor financiare) ar urma să aducă un suflu complet nou modului în care se desfășoară în prezent plata la POS în magazinele tradiționale. Astfel, cu SymphoPay comercianții și băncile partenere pot să centralizeze într-o singură platformă integrată plățile cu cardul prin POS-uri inteligente și să utilizeze aceste echipamente nu doar pentru operațiuni de plată, ci și, spre exemplu, pentru acțiuni de marketing. SympoPay a fost creată de Daniel Nicolescu și Sebastian Ioniță.

„Prin investiția în SymphoPay ne propunem să inițiem o schimbare atât în domeniul serviciilor financiare, cât și în comerțul tradițional. Am descoperit în SymphoPay acel motor care poate duce o parte a serviciilor financiar-bancare locale la următorul nivel tehnologic. Este un proiect îndrăzneț, inițiat de oameni cu experiență în industria tranzacțiilor financiare, ce pot scala soluția gândită la nivel regional”, spune Radu Georgescu, Partener Fondator GECAD Group.

“În ecuația comerciant – cumpărător – bancă, POS-ul este singurul numitor comun și unicul punct de interacțiune a lor cu cei ce fac cumpărături. SymphoPay își propune să schimbe rolul acestuia dintr-un simplu cititor de carduri într-un instrument inteligent de marketing”, declară Daniel Nicolescu, cofondator și Managing Partner SymphoPay.

SymphoPay este în etapa premergătoare lansării comerciale în care principalul obiectiv este de a realiza integrarea cu primul val de comercianți și cu primele bănci. Lansarea comercială a platformei va avea loc peste câteva luni. Compania a fost înființată în 2015 de Daniel Nicolescu și Sebastian Ioniță, la dezvoltarea soluției SymphoPay lucrând în prezent o echipă de 10 oameni cu experiență vastă în domeniul tehnologiilor financiare și comerțului online.

După SmartBill, investiția în SymphoPay este cea de-a doua finanțare a GECAD Group în companii din domeniul financiar din 2016. Printre alte proiecte din portofoliul activ al fondului de investiții se numără Vector Watch, Gluru și PawSquad.

Ce este SymphoPay?

“Am început să lucrăm la dezvoltarea platformei SymphoPay de la jumătatea anului 2015, atunci când ne-am dat seama că putem oferi o soluție inovatoare pentru comerțul actual din România. SymphoPay își propune ca printr-un parteneriat tripartit – comercianți, bănci, tehnologie – să ofere beneficii importante atât jucătorilor din retail, cât și băncilor. Astfel, magazinele tradiționale vor avea o înțelegere mai bună asupra preferințelor și comportamentului cumpărătorilor, ceea ce îi va ajuta să își accelereze business-ul, iar instituțiile financiar-bancare vor putea folosi tehnologia SymphoPay pentru a crește interacțiunea directă cu portofoliul lor de clienți”, explică Daniel Nicolescu.

Prin integrarea flotei de POS-uri cu casele de marcat și sistemele tip CRM ale companiei, SymphoPay oferă o infrastructură simplă și rapidă pentru conturarea mesajelor și a ofertelor potrivite ce pot transforma clienții ocazionali în parteneri fideli ai comercianților.

Comercianții care optează pentru soluția integrată SymphoPay vor beneficia de POS-uri de ultimă generație (fixe sau mobile) ce vor fi conectate la panoul central de administrare SymphoPanel prin intermediul căruia se pot vizualiza în timp real informații despre plăți, pot defini campanii de marketing și pot accesa rapoarte și analize aferente acestora.

Pentru bănci, unul dintre beneficiile colaborării cu SymphoPay este reducerea costurilor de operare asociate POS-urilor (achiziție, mentenanță lunară, comunicație). În același timp, pot beneficia de o platformă ce le facilitează colaborarea cu comercianții parteneri și integrarea facillă a campaniilor de marketing.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *