Estée Lauder aduce în România brandul de creme La Mer Estée Lauder aduce în România brandul de creme La Mer
Renumitul brand de produse de ingrijire La Mer, parte din portofoliul Estée Lauder Companies, intra pe piata din Romania, produsele fiind disponibile in exclusivitate... Estée Lauder aduce în România brandul de creme La Mer

Renumitul brand de produse de ingrijire La Mer, parte din portofoliul Estée Lauder Companies, intra pe piata din Romania, produsele fiind disponibile in exclusivitate in Sephora Baneasa incepand cu luna martie a acestui an. Estée Lauder Romania este un pionier in industria de frumusete, compania fiind prezenta pe piata locala a cosmeticelor de lux din 1997. 

Estée Lauder Romania a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de peste 7 milioane de euro, iar pentru anul 2016, Estée Lauder Romania are in vedere atat extinderea distributiei, cat si a numarului de brand-uri din portofoliu. In plus, in viitorul apropiat, sunt evaluate si alte oportunitati de lansare pe piata a altor brand-uri care se afla in portofoliul international al companiei.

Adrian Simionescu - Estee Lauder„Cuvantul definitoriu pentru tendintele de pe piata de cosmetice premium in  acest moment este inovatia. Se investeste foarte mult in cercetare, atat in calitatea, cat si in sistemele de aplicare si actionare ale produselor. In ultimii ani a crescut numarul de produse care sunt din ce in ce mai usor de aplicat si purtat, inovatia in aceasta directie urmarind si stilul de viata din ce in ce mai activ al consumatorilor”

Adrian Simionescu, Country Manager Estée Lauder Romania

Viziunea Estée Lauder Romania urmareste dezvoltarea operatiunilor de retail prin care consumatorii intra in contact direct si exclusiv cu brand-urile din portofoliu, in magazinele special gandite si amenajate pentru a le oferi consumatorilor o experienta absoluta si personalizata.

In ceea ce priveste comunicarea si informarea publicului despre cele mai noi produse, viitorul apartine, cu siguranta, spatiului digital. Toate lansarile de produse sunt insotite de campanii speciale, aplicatii si proiecte below the line in lumea digitala. Aceasta tendinta completeaza stilul de viata foarte tehnologizat si conectat la Social Media care defineste consumatorii in prezent.

Brandul La Mer a fost lansat in Romania sub conceptul, „Descopera povestea unica si miraculoasa a cremei La Mer”, eveniment la care au participat peste 120 de invitati de top, personalitati publice, parteneri si reprezentanti mass-media.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *