Coresi Shopping Resort, peste 8 milioane de vizitatori în primul an de la lansare Coresi Shopping Resort, peste 8 milioane de vizitatori în primul an de la lansare
Coresi Shopping Resort, centrul comercial dezvoltat de Immochan în Brașov, a atras peste 8 milioane de vizitatori în primul an de la lansare. Coresi... Coresi Shopping Resort, peste 8 milioane de vizitatori în primul an de la lansare

Coresi Shopping Resort, centrul comercial dezvoltat de Immochan în Brașov, a atras peste 8 milioane de vizitatori în primul an de la lansare. Coresi a înregistrat performanțe de trafic încă de la deschidere, depășind 1.000.000 de vizite doar în prima lună.

Peste 22.000 de vizitatori s-au bucurat zilnic de o experiență inedită la cumpărături, Coresi devenind parte din comunitatea din Brașov și întreaga regiune.

“De la început, ne-am dorit să facem din Coresi, prin conceptul unic Shopping Resort, o adevărată scenă a comunității, un spațiu în care brașovenii se pot bucura de timpul lor liber. Am vrut să oferim experiențe memorabile și am ajuns în momentul în care locuitorii Brașovului și ai regiunii care ne-au vizitat, ne-au confirmat că am reușit”, declară Tatian Diaconu, Director General Immochan România.

Volumul vânzărilor în primul an a crescut constant, ajungând la 60 milioane de euro. În prezent, Coresi Shopping Resort are un grad de ocupare de 100% și găzduiește peste 120 de branduri, dintre care 14 locale, 47 naționale și 62 internaționale.

În octombrie 2015 s-a dema­rat a doua fază de extindere a proiectului Coresi, cu un nou parc comercial de tip Strip Mall. Denumit Street Coresi, parcul comercial va include 12 spații comerciale, cu 300 m de fațade și 450 locuri de parcare. Investiția totală se ridică la 10 milioane de euro.

Coresi Shopping Resort nu este doar o destinație de shopping, ci și un loc de petrecere a timpului liber. Centrul comercial oferă zone de relaxare, locuri de joacă, zona de food-court desfășurată pe 3.500m², 8 săli de cinema, parc și terenuri pentru activități sportive în aer liber de 2,5ha.

De asemenea, centrul include și cel mai mare hypermarket din Transilvania, Auchan Coresi, cu o suprafață netă de vânzare de 13800 m², cu cele mai mari game de produse și toate prețurile mici în fiecare zi. Hipermarketul a înregistrat în decursul primului an 4.500.000 de vizitatori.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *