Beauty Trends: elmiplant creează campania #WalkTall Beauty Trends: elmiplant creează campania #WalkTall
Brandul românesc elmiplant creează #WalkTall, o campanie care inspiră şi care le reaminteşte femeilor de pretutindeni de magia pe care o propagă atunci când... Beauty Trends: elmiplant creează campania #WalkTall

Brandul românesc elmiplant creează #WalkTall, o campanie care inspiră şi care le reaminteşte femeilor de pretutindeni de magia pe care o propagă atunci când merg cu încredere. Campania elmiplant #WalkTall o are ca brand ambassador pe Dana Rogoz.

Noua abordare a brandului este o reamintire pentru femeile prinse în agitaţia de zi cu zi să meargă cu încredere. Femeia, model pentru alte femei, inspiră prin atitudinea sa şi modelează universuri în care guvernează fericirea, starea de bine şi certitudinea că fiecare este capabilă de măreţie.

Cu umerii drepţi şi capul ridicat, zâmbind, we #WalkTall împreună cu Dana Rogoz

Walk Tall este despre încredere în sine. Într-o lume în care tiparele modelează personalităţile şi prejudecăţile mentalităţile, elmiplant încurajează femeile să îşi reamintească nenumăratele motive pentru care păşesc cu încredere, cu umerii drepţi, capul ridicat şi zâmbetul pe buze. Indiferent cine sunt sau ce aspiră să fie, acestea au încredere în forţele proprii şi în visurile lor şi poartă această încredere pe chip.

Walk Tall şi noua ambasadoare a brandului, Dana Rogoz, le oferă femeilor un imbold pentru a se exprima liber şi autentic, pentru a sărbători individualitatea şi frumuseţea puterii interioare. Dana Rogoz ilustrează valorile elmiplant şi încântă prin exemplul personal, reprezentând perfect noua campanie elmiplant.

Dana Rogoz si Elena Cremenescu, fondator elmiplant

Dana Rogoz si Elena Cremenescu, fondator elmiplant

Platforma campaniei #WalkTall

elmiplant îşi propune să inspire. Prin intermediul campaniei Walk Tall şi a microsite-ului dedicat www.walktall.ro, elmiplant le invită pe femei să se filmeze în ipostaze în care merg cu încredere, să vorbească despre motivele pentru care they Walk Tall.

Videoclipurile vor fi urcate de utilizatoare pe microsite, alături de o frază inspiraţională. Fiecare video este echivalentul unui număr de paşi, iar aceşti paşi sunt transformaţi în premii. Mai multe videos Walk Tall, mai mulţi paşi, mai multe premii.

Cele care răspund provocării sunt răsplătite cu premii, în funcţie de paşii făcuţi: primul nivel – produse elmiplant, al doilea nivel – biciclete, al treilea nivel – weekenduri petrecute în natură şi al patrulea nivel – un makeover total, realizat în compania ambasadoarei brandului, Dana Rogoz, plus o şedinţă foto profesionistă.

Scopul final este realizarea celui mai lung video inspiraţional, care să redea culorile şi diversitatea femeilor şi care să le reamintească acestora că puterea vine din interior, iar frumuseţea este o stare.

Prin intermediul campaniei #walkTALL, elmiplant susține activitatea de sprijinirea a femeilor diagnosticate cu cancer de sân și cancer de col uterin a Asociația “ANAIS”.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *