“Provocarea șosetelor” sau ‘‘Joi în șosete noi’’ “Provocarea șosetelor” sau ‘‘Joi în șosete noi’’
Sub sloganul ‘‘Joi în șosete noi’’, Ciserom, companie românească producătoare de șosete, și-a prezentat “marfa” într-un eveniment …altfel. Reprezentanții companiei și-au întâmpinat invitații în ciorapi,... “Provocarea șosetelor” sau ‘‘Joi în șosete noi’’

Sub sloganul ‘‘Joi în șosete noi’’, Ciserom, companie românească producătoare de șosete, și-a prezentat “marfa” într-un eveniment …altfel. Reprezentanții companiei și-au întâmpinat invitații în ciorapi, lansând ‘‘provocarea șosetelor’’, a dimineții altfel, fără clișee sau convenții. Jurnaliștii și bloggerii prezenți au intrat în joc, s-au descălțat de convenții și au luat contact cu universul șosetelor, prezentat de compania de la Sebeș.

‘‘Prin acest eveniment informal ne-am dorit să fim mai aproape de jurnaliști și bloggeri, de cei care nu doar ne poartă șosetele ci le și duc vestea mai departe. Vrem să ne facem cunoscuți și altfel decât prin calitatea produselor și profesionalismul angajaților noștri și cred că am reușit. M-a bucurat să văd receptivitatea invitaților la inițiativa noastră și faptul că au acceptat să-și înceapă ziua în șosete, alături de noi. Cred în contactele și relațiile informale, ieșite din comun, din limite sau din tipare, iar această întâlnire cu presa ilustrează doar o mică parte din creativitatea și sufletul pe care îl punem în activitatea noastră zilnică’’ a declarant domnul Ispir Constantin, Director General Ciserom, prezent la evenimentul de joi, 31 martie a.c.

Invitații au avut ocazia să interacționeze cu reprezentanții companiei din departamentele Creație, Producție și Marketing, care le-au vorbit despre etapele și procesul de realizare a unei șosete.

Astfel, înarmați cu ciorapi colorați, pentru o dimineață veselă, aceștia au parcurs drumul inițiatic al ‘‘facerii’’ lor. De la ațele necesare, design, producție, finisaje, călcat și etichetare, fiecare etapă a fost redată cu ajutorul mostrelor aduse la fața locului.

Invitat special, alături de Oița Lânița – mascota Ciserom, a fost cântărețul Daniel Robu, care s-a descălțat la rândul lui de convenții și de pantofi și a interacționat cu persoanele prezente la eveniment. Acesta a extras câștigătorul tombolei ‘‘Șosete pentru un an întreg’’ și i-a invitat pe cei prezenți să își aleagă șoseta preferată care ascundea un răvaș misterios.

Compania Ciserom (CIorapi-SEbes-ROMania) s-a născut în anii ’20, în inima țării, în orașul Sebeș, județul Alba. Fabrica de ciorapi producea la înființare 210.000 de perechi de șosete lunar, cu 150 de muncitori.

Brandul românesc a evoluat în timp și a devenit cunoscut atât în România, cât și în țări de pe mai multe continente, ajungând să scoată lunar, pe piață, 800.000 de perechi, cu 320 de muncitori.

„Șosetele de Sebeș” se găsesc în rețelele de hypermarket-uri Carrefour Hyper și Express, Metro, Selgros, Cora, Hervis Sport, Kaufland, Real, DM Drogerie, dar și în magazine de cartier sau cu specific textil.

În plus, compania deține două magazine proprii, ambele în orașul Sebeș, și vinde inclusiv online, pe platforma shop.ciserom.ro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *