KOTON investește 700.000 de euro într-un magazin în Shopping City Timișoara și vizează în România încasări de 30 de mil. euro KOTON investește 700.000 de euro într-un magazin în Shopping City Timișoara și vizează în România încasări de 30 de mil. euro
Brandul turcesc de fashion KOTON va deschide al 13-lea magazin din România, în incinta Shopping City Timișoara, în urma unei investiții de 700.000 euro.... KOTON investește 700.000 de euro într-un magazin în Shopping City Timișoara și vizează în România încasări de 30 de mil. euro

Brandul turcesc de fashion KOTON va deschide al 13-lea magazin din România, în incinta Shopping City Timișoara, în urma unei investiții de 700.000 euro.

Magazinul este cel de-al doilea deținut de brand în Timișoara, se întinde pe o suprafață de 1.600 metri pătrați și va găzdui o gamă largă de piese vestimentare, încălțăminte și accesorii, pentru femei, bărbați, adolescenți și copii.

Magazinul KOTON din cadrul centrului comercial Shopping City Timișoara își va deschide porțile joi, 31 Martie, începând cu ora 10.00.

Printre noutățile magazinului se numără și colecția Koton pentru sezonul de primăvară, care cuprinde piese cheie caracteristice acestui anotimp.

“Este un pas important în dezvoltarea națională a companiei noastre, cu atât mai mult cu cât consumatorii români, în special cei din mediul urban au o afinitate aparte pentru modă și urmăresc să găsească în brandul preferat un raport excelent între calitate și preț”, declară Burak Akbulat, Country Manager KOTON România.

În 2016, KOTON va mai deschide 4 noi magazine în România, cu o investiție totală de 3 milioane de euro și își propune ca până la finalul anului să realizeze o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro.

Pe piața locală, KOTON este prezent din 2007, are un număr de 300 de angajați și deține 12 magazine, din care 7 sunt în București și restul în țară, în importante centre comerciale din Constanța, Ploiești, Iași și Timișoara.

KOTON a fost fondat în anul 1988, în Istanbul, este lider de piață în Turcia pe segmentul de fast-fashion și are în prezent 8.200 de angajați și 445 de magazine, în 25 de țări.

Abordarea KOTON este centrată pe client și pe realizarea unei game largi de produse în linie cu tendințele din modă, la cel mai bun preț, pentru a permite consumatorilor să-și creeze un stil propriu în funcție de identitatea lor.

KOTON produce peste 15.000 de stiluri de îmbrăcăminte individuale pe an, fiind astfel unul dintre cele mai importante branduri de fashion din lume.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *