Clienţii Gusto Dominium dau 60 lei pentru paste, pizza și salate Clienţii Gusto Dominium dau 60 lei pentru paste, pizza și salate
Potrivit unei analize realizate de Gusto Dominium, unul dintre lanţurile de resturante de origine poloneză prezente pe piaţa locală, în cele şapte locaţii pe... Clienţii Gusto Dominium dau 60 lei pentru paste, pizza și salate

Potrivit unei analize realizate de Gusto Dominium, unul dintre lanţurile de resturante de origine poloneză prezente pe piaţa locală, în cele şapte locaţii pe care le deţine pe plan autohton, românii cheltuie la o singură ieşire în oraş circa 60 de lei, în timp ce în cazul unei comenzi cu livrate la domiciliu comanda ajunge la aproximativ 45 de lei.

„În ultimul an, clienţii restaurantelor Gusto Dominium au plătit, în medie, 60 de lei pentru o masă în oraş, iar cele mai comandate produse au fost pizza Dominium, ce conţine un număr mare de ingrediente, pastele, puiul Alfredo şi salata Toscana. Când vine vorba de băuturi însă, cele garbogazoase sunt cele mai vândute”, a declarat Lukasz Kuzniar, Director de Dezvoltare al Gusto Dominium România.

Potrivit afirmaţiilor sale, în cazul comenzilor livrate la domiciliu, suma alocată este, în medie, de 45 de lei, diferenţa comparativ cu nota de plată din restaurante fiind determinată de faptul că, de cele mai multe ori, clienţii nu optează şi pentru băuturi, ci doar pentru preparate de bucătărie. În această privinţă, cele mai comandate produse sunt pizza precum Pizza Dominium, pizza cu ingredientele alese de clienţi  – Pizza Fanilor şi Capriciossa.

Şi deserturile sunt printre preparatele preferate de clienţi. Astfel, la o ieşire în oraş clienţii comandă marchiza, mousse de ciocolată şi cheesecake.

„Pentru anul în curs ne aşteaptăm ca nota medie în restaurantele noastre, dar şi în ceea ce priveşte comenzile, să se majoreze cu aproximativ 10 – 15%”, a completat Lukasz Kuzniar.

Reprezentantul companiei a subliniat, de asemenea, că ultimii ani au adus şi o schimbare în comportamentul de consum al clienţilor Gusto Dominium. Astfel, deşi preparatele cu carne sunt, în continuare, în topul vânzărilor, mâncărurile mai uşoare precum salatele sau pizza cu blat subţire şi doar două sau trei ingrediente, ce urmează reţetele italieneşti, câştigă tot mai mult teren. De asemenea, şi în privinţa băuturilor, sucurile naturale şi smoothie-urile preparate din fructe proaspete, direct în restaurante, sunt tot mai solicitate de către clienţi.

În ceea ce priveşte diferenţa dintre restaurantele din mall-uri şi cele stradale, Lukasz Kuzniar a afirmat că cele situate în centrele comerciale au un trafic mai ridicat, însă bonul mediu este mai mic cu 10%.

„Acest lucru este determinat de faptul că în mall clienţii se opresc pentru a mânca rapid şi simplu, fără a comanda preparate sofisticate de bucătărie, acest lucru returnând o valoare mai mică a notei de plată”, a înceheiat acesta.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *