The Public Advisors și brandul de modă MOTIVI aduc în lumina reflectoarelor look-ul italian The Public Advisors și brandul de modă MOTIVI aduc în lumina reflectoarelor look-ul italian
The Public Advisors își întărește prezența pe segmentul comunicării de modă și beauty prin intrarea unui nou client în portofoliu agenției: brandul de îmbrăcăminte... The Public Advisors și brandul de modă MOTIVI aduc în lumina reflectoarelor look-ul italian

The Public Advisors își întărește prezența pe segmentul comunicării de modă și beauty prin intrarea unui nou client în portofoliu agenției: brandul de îmbrăcăminte Motivi, parte a Miroglio Fashion SRL, Italia.

Încă de la intrarea noastră în România, în 2004, am știut că această țară va fi una dintre piețele pe care ne vom dori să ne întărim poziția. Am observat multe similarități cu Italia, având în comun latinitatea și numeroase asemănări în ceea ce privește preocuparea constantă a femeilor de a se menține mereu în pas cu ultimele tendințe de pe podiumurile internaționale. Acesta este motivul pentru care ne-am dorit să ne intensificăm activitatea de comunicare și să defilăm pe catwalk alături de o agenție creativă, care să ne împărtășească pasiunea pentru modă, dorința de a crea mereu ceva nou și care să fie capabilă să transpună esența brandului, cu stil, publicului nostru de interes: femeia chic, atentă la propriul look, dornică să iasă în evidență, dar care își păstrează femininatea”, a declarat Luigi Ferraro, International development Manager și Retail Manager Miroglio Fashion SRL, Italia.

Colaborarea a fost încheiată în urma unui pitch desfăşurat în perioada octombrie – decembrie 2015. În cadrul acestui parteneriat, The Public Advisors va susține în 2016 obiectivele de marketing și de business ale brandului prin intermediul unei game variate de servicii de comunicare, de la comunicare de produs și comunicare de business, până la organizare de evenimente și desfășurarea de campanii online și pe canalele de social media, toate elaborate pentru a susține activitățile de marketing ale brandului și obiectivele sale de business pentru anul in curs.

Ne bucurăm să pornim la drum împreună cu Motivi pentru că este un cont de fashion pentru care echipa noastră visa de mult timp să lucreze. Ne doream acest lucru nu doar pentru că Motivi este un brand bine conturat, care este dornic să îmbrățișeze abordări inedite, deci care ne va provoca imaginaţia. Ci și pentru că noi eram oricum susținători neoficiali ai stilului Motivi, în calitate de clienți – suntem mândri că acum vom avea ocazia să ajutăm şi oficial la creşterea vizibilității și la întărirea reputaţiei de brand şi a produselor Motivi”, a declarat Raluca Mihălăchioiu, Managing Partner The Public Advisors.

The Public Advisors are o experienţă solidă în abordarea integrată a serviciilor de PR, asigurând o gamă completă de servicii de relaţii publice pentru mulţi clienţi din domenii variate. Printre conturile The Public Advisors, in 2015 se numără precum Abbvie, Agenția Națională de Presă AGERPRES, ALD Automotive (parte a Group Societe Generale), BARRIER, BUPA International, Centrul de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, Centrul de Analiză și Dezvoltare Instituțională Eleutheria (CADI), Centrele de Excelență ARES, DENT ESTET, Ploiești Shopping City, Sofiaman, SKANSKA, Romslot, Universitatea Româno Americană, UP Romania.

Motivi, parte a Miroglio Group Cu peste 400 de magazine în 32 de țări, Motivi este un brand de modă dezvoltat sub conceptul de fast fashion, creat în 1993 de Miroglio Group, unul dintre cei mai importanți retaileri din Italia cu tradiție solidă în fashion. Miroglio a fost fondat în 1884 ca magazin de textile în orașul Alba din nordul Italiei, iar, în prezent, compania a crescut la o rețea de 1.300 de magazine monobrand în întreaga Europă, dar și în celelalte continente.

Motivi reprezintă stilul și designul italian, pasiunea pentru modă și dorința de a crea mereu ceva nou, de a seta trendurile. Clientul Motivi este chic, tânăr și atent la propriul look. Acesta se îmbracă pentru a ieși în evidență, dar mereu își păstrează femininatea., Motivi a intrat în piața din România în anul 2004, iar, până în prezent, are 15 magazine (București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Bacău, Arad, Ploiești, Pitești, Târgu-Mureș), 90 de angajați și urmează să se extindă în continuare prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocări, punând accentul pe îmbunătățirea vizibilității și experienței clientului.

The Public Advisors este o agenție de relații publice și comunicare cu o experiență de 7 ani pe piața din România, care oferă servicii de PR online și offline în domenii precum retail, real estate, fashion, health & beauty, financial & banking, entertainment etc.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *