STIHL România alocă 5 milioane de euro în rețeua de distribuție STIHL România alocă 5 milioane de euro în rețeua de distribuție
Compania STIHL a înregistrat o creștere de 10 procente a afacerii în 2015, având o perspectivă consistentă de dezvoltare în acest an. Potrivit lui... STIHL România alocă 5 milioane de euro în rețeua de distribuție

Compania STIHL a înregistrat o creștere de 10 procente a afacerii în 2015, având o perspectivă consistentă de dezvoltare în acest an.

Potrivit lui Ioan Mezei, director general STIHL România, motorul de creștere este reprezentat de motoferăstraie, dar și de grupa de motocoase, care a avut o evoluție cu  15 procente față de 2014.

“De anul trecut am demarat o serie de proiecte care vizează o creștere cantitativă a rețelei, dar în special una calitativă. Practic, am intrat într-un amplu proces de reamenajare a spațiilor comerciale și de service, care ne determină să apreciem că ne aflăm în cea mai dinamică perioadă a companiei. Acest proces va continua și pe parcursul acestui an, estimând ca până la sfârșitul lui 2016 vom avea o treime din rețea reconfigurată după noi standarde vizuale și de funcționalitate”, declară Ioan Mezei, director general STIHL România.

În prezent în rețeaua STIHL sunt aproximativ 300 de magazine, pe o suprafață totală de 13.000 mp, efortul investițional  pentru reconfigurarea stilistică și funcțională ridicându-se la 5 milioane de euro. “O particularitate specifică a acestui proiect este că orice dealer poate accesa un nivel superior de amenajare, pentru magazine de minim 80 mp, fapt care va transforma spațiul respectiv în ceea ce noi numim flagship store STIHL.

Este nivelul cel mai înalt de prezentare și funcționare pe care un spațiu STIHL îl poate atinge. Până anul viitor avem planificate inaugurarea a 49 de astfel de spații, în 2-3 ani numărul acestora putând să ajungă la 60”, precizează Ioan Mezei.

“Am propus acest concept dealerilor STIHL încă din 2014, de atunci am reușit să-l implementăm în 26 magazine. Mesajul pe care l-am primit din rețea a fost unul extrem de pozitiv și, iată, că în acest an vom avea deja inaugurate magazinele cu cel mai înalt standard de prezentare din piață. Conceptul este unul revoluționar chiar și la nivel global STIHL, astfel că România a funcționat inițial ca piață pilot de implementare și acum poate să furnizeze know-how pe acest sector pentru restul lumii unde compania  STIHL este prezentă. ”

La nivel internaţional STIHL a anunţat în 2015 o creştere de 10,4% la opt luni, atingând o cifră de afaceri  de aproximativ 2,3 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018.

În prezent, rețeaua STIHL din România este formată din 200 de dealeri, care operează 300 de magazine și spații de service.  STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL.

Veniturile grupului  în 2014  au fost de 2,9 miliarde de euro, în creștere cu 5,9 % față de 2013. STIHL numără peste 14.200 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu  120 de importatori și având o prezență în 160 de ţări.

STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *