IKEA Foundation lansează raportul anual pentru 2015 și un nou parteneriat cu Water.org IKEA Foundation lansează raportul anual pentru 2015 și un nou parteneriat cu Water.org
De Ziua Internațională a Apei, IKEA Foundation anunță un nou parteneriat cu Water.org, prin care extinde eforturile de a oferi apă potabilă și canalizare... IKEA Foundation lansează raportul anual pentru 2015 și un nou parteneriat cu Water.org

De Ziua Internațională a Apei, IKEA Foundation anunță un nou parteneriat cu Water.org, prin care extinde eforturile de a oferi apă potabilă și canalizare pentru un milion de oameni din India și Indonezia.

IKEA Foundation și-a luat angajamentul de a dona 12,4 milioane de euro către Water.org pentru a dezvolta modelul WaterCredit, prin care familiile sunt ajutate să acceseze împrumuturi mici și avantajoase care să le ofere acces la surse de apă potabilă și canalizare.

„Efortul pe care îl depunem la Water.org nu a fost niciodată mai important și, datorită grantului oferit de IKEA Foundation, vom ajuta sute de mii de copii să aibă acces la apă potabilă și la servicii de canalizare, pentru a le schimba viața pentru totdeauna,” a declarat Matt Damon, co-fondator Water.org.

Această nouă donație va dezvolta modelul WaterCredit al organizației Water.org la un nivel fără precedent, folosind micro finanțarea pentru a le oferi oamenilor acces la apă potabilă și canalizare. „Prin finanțarea unor programe revoluționare așa cum este WaterCredit, IKEA Foundation susține inovația necesară pentru a sfârși criza apei și a canalizării,” a declarat Gary White, co-fondator și CEO Water.org.

Per Heggenes, CEO IKEA Foundation, a adăugat: „Credem că fiecare copil merită un început sănătos în viață și de aceea susținem programele inovatoare ale organizației Water.org, pentru a ajuta familiile din India și Indonezia să aibă acces la surse de apă potabilă și la canalizare, oferindu-le astfel sănătate și o viață demnă.”

Noi parteneriate în 2015

În 2015, IKEA Foundation a donat 120 de milioane de euro pentru a susține programe pentru copii în unele din cele mai sărace comunități. Parteneriatul cu Water.org este un exemplu prin care IKEA Foundation contribuie la îmbunătățirea vieții copiilor și a familiilor din toată lumea. Raportul anual IKEA Foundation poate fi accesat integral aici.

„Am oferit 120 de milioane de euro în granturi către cei 49 de parteneri în 2015, parte din obiectivul de a dona 1 miliard de dolari până în 2020. Prin abordarea nevoilor fundamentale ale copiilor – de sănătate, educație și un venit sustenabil în familie – îi ajutăm să își creeze un viitor mai bun, pentru ei și familiile lor, în timp ce ajutăm comunitățile în care trăiesc să depășească impactul negativ al încălzirii globale,” a declarat Per Heggenes, CEO IKEA Foundation.

Un alt element de bază din 2015 este angajamentul luat de IKEA Foundation împotriva încălzirii globale. IKEA Foundation a anunțat o finanțare de 400 de milioane de euro pe care o va oferi până în 2020 pentru a ajuta cele mai sărace comunități din lume să se adapteze schimbărilor cauzate de încălzirea globală.

În anii următori, IKEA Foundation va ajuta comunitățile să construiască infrastructuri rezistente și inovatoare pentru a le proteja împotriva dezastrelor și va susține inovații legate de energia regenerabilă de care să beneficieze comunități întregi. Noul angajament pentru protejarea oamenilor împotriva efectelor încălzirii globale va include programe pentru a ajuta fermierii din Asia și Africa să adopte tehnici sensibile climatic care să îmbunătățească calitatea, cantitatea și valoarea nutrițională a recoltelor în timp ce își reduc pierderile.

Nu în ultimul rând, IKEA Foundation va continua să motiveze corporațiile, fondurile de investiții și oamenii obișnuiți să se implice și să contribuie la eforturile globale împotriva schimbărilor climatice.

Sprijinul oferit în situații de urgență și campaniile din 2015

IKEA Foundation a donat mai mult de 10 milioane de euro în urma dezastrelor din 2015, incluzând o donație de 3 milioane de euro către UNICEF pentru a sprijini eforturile de ajutor în situații de urgență în urma cutremurului violent din Nepal din aprilie 2015.

Campania „O viață mai bună pentru refugiați”, care s-a desfășurat de două ori în magazinele IKEA din lume în 2015, a strâns 23,1 milioane de euro. Cu această donație, UNICEF a oferit surse de lumină și energie pentru sute de mii de refugiați din Asia, Africa și Orientul Mijlociu. Banii strânși vor îmbunătăți și accesul la educație și instalații sanitare din taberele de refugiați.

În plus, peste 12 milioane de copii din peste 46 de țări au școli mai bune, profesori instruiți și materiale didactice mulțumită parteneriatului de 13 ani dintre IKEA Foundation, Save the Children și UNICEF. Din 2013, „Campania jucăriilor de pluș pentru educație” a contribuit la donarea a 88 milioane de euro din partea IKEA Foundation pentru a oferi acces la educație unora dintre cei mai vulnerabili și marginalizați copii. În 2015, campania a contribuit la donarea a 11,1 milioane de euro.

Raportul anual IKEA Foundation este disponibil integral aici: http://ikeafoundation.org/AnnualReview2015/

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *