Entersoft România: „În 2016, avem ca obiectiv afaceri mai mari cu cel puțin 30% decât în 2015” Entersoft România: „În 2016, avem ca obiectiv afaceri mai mari cu cel puțin 30% decât în 2015”
Veniturile grupului Entersoft, producător de soluții informatice pentru afaceri prezent și în România, au atins anul trecut 9,53 milioane de euro la nivel global,... Entersoft România: „În 2016, avem ca obiectiv afaceri mai mari cu cel puțin 30% decât în 2015”

Veniturile grupului Entersoft, producător de soluții informatice pentru afaceri prezent și în România, au atins anul trecut 9,53 milioane de euro la nivel global, iar profitul brut a fost de 0,96 de milioane de euro.

Rezultatele sunt remarcabile pentru un an 2015 caracterizat de o reținere a investitorilor, din cauza incertitudinilor care au planat asupra economiei locale.

Entersoft a reușit să deruleze proiecte importante atât în Grecia cât și în celelalte țări unde este prezentă compania. Proiecte mari au fost implementate la HONDOS Center Group, în topul retailerilor din Grecia, dar și la BIC Violex, APIVITA, ANTISEL, ARRIANI Pharmaceuticals S.A., iar în România la JTI, Meritstahl, Editura ALL, GIR Services etc.

Reprezentanțele grupului din țările unde Entersoft este prezent au înregistrat, anul trecut, creșteri și, pentru prima oară, Entersoft Middle East (Emiratele Arabe Unite) a avut o contribuție importantă la aceste rezultate pozitive.

Entersoft Group va continua planul de investiții de cinci milioane de euro în regiune, cu derulare pe intervalul 2014-2017, pentru dezvoltarea de noi produse software. Aflate deja în lucru, noile soluții vor ajuta clienții Entersoft să își maximizeze potențialul de creștere internațională, dar și profitul. Noile aplicații vor acoperi arii precum CRM Marketing (merchandising, segmentare de piață etc.), dar și Warehouse Management Systems.

Soluțiile de bază ale Entersoft (ERP, CRM, Business Intelligence, Social CRM, eCommerce) sunt disponibile în versiunile on-premise, cloud, SaaS (Software as a Service), PaaS (Platform as a Service) și IaaS (Infrastructure as a Service) pentru a oferi clienților mai multă flexibilitate în dezvoltarea afacerilor.

Entersoft România – obiective 2016

Entersoft România are ca obiectiv, pentru 2016, o creștere cu cel puțin 30% a cifrei de afaceri și o creștere a profitului cu un procent de două cifre. La nivelul anului 2015, afacerile companiei au depășit o jumătate de milion de euro, iar performanțele companiei s-a îmbunătățit semnificativ, profitul dublându-se comparativ cu anul anterior.

„În 2015 bugetele companiilor s-au deblocat în ultimul trimestru, ceea ce ne-a oferit un start foarte bun în 2016. Alături de echipa de consultanți unde avem planuri de creștere cu cel puțin 20% în acest an, dorim să aducem în portofoliu clienți din cât mai multe industrii, continuând astfel tendința anului trecut“, spune Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.

În 2015, principalul atu al Entersoft a fost diversificarea ofertei de soluții software de business și găsirea de soluții de finanțare pentru clienți săi.

„Practic, anul trecut,  la peste 50% dintre clienții noștri am venit și cu soluția de finanțare a proiectelor, fie că a fost vorba despre versiunile SaaS, PaaS și în cloud ale Entersoft, fie că am optat împreună pentru leasing operațional ori ne-am ajutat clienții să acceseze fonduri europene pentru investiții inclusiv în infrastructură IT și sofware“, spune Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.

În 2015, activitatea Entersoft România a fost împărțită aproape la paritate între extinderea proiectelor la clienți existenți precum JTI România, participarea la proiecte multinaționale precum cele de la Interallis sau Vans, alături de companiile din Grup, dar și derularea de proiecte la clienți noi precum Editura ALL, Meritstahl, Salice, Update Advertising, KXL, Edirura Univers Enciclopedic Books, Bioenergy Suceava, Ideal Publicity sau FLD (Fashion Lifestyle and Distribution), compania care importa celebrele produse sport Vans.

Un rol important l-au avut în 2015 și principalii parteneri Entersoft din țară și din Republica Moldova – BMM Consulting (Cluj), Maart Software (București), Softnet Consulting (Timișoara) și Wippo IT (Chișinău).

Piața soluțiilor de afaceri – tendințe Entersoft

Entersoft are operațiuni în nouă țări din Europa și Orientul Mijlociu, urmând să-și extindă activitatea în încă două țări în cursul anului 2016. În prezent, grupul are 2.500 de proiecte în desfășurare, acoperind toate domeniile de activitate din sectorul privat. Printre companiile mari care beneficiază de soluții Entersoft se numără JTI, Editura Litera, elefant.ro, CaliVita în România, L’Oreal, Calzedonia și AstraZeneca în Grecia, Vinprom în Bulgaria și EMAAR în Emiratele Arabe Unite.

“Deși există diferențe în ritmul de dezvoltare și o specificitate proprie fiecăreia dintre cele nouă piețe unde Entersoft este prezentă, există câteva tendințe pe care le-am constatat în ultimul an. În primul rând, datorită creșterii accelerate a gradului de utilizare a dispozitivelor mobile pentru îmbunătățirea vânzărilor, a experienței clienților și a serviciilor, managerii doresc tot mai mult să aibă acces la soluții puternice de tip Business Intelligence (BI) și de urmărire a obiectivelor companiei (așa-numiții KPI). Totodată, în 2015 am constatat o înclinație a firmelor românești și nu numai către adoptarea de soluții cloud pentru IaaS (Infrastructure-as-a-Service), PaaS (Platform-as-a-Service) și SaaS (Software-as-a-Service) pentru a diminua investiția inițială necesară și pentru a menține flexibilitatea costurilor”, explică Mihalis Bakouris, International Business Development Director.

Mai mult, companiile tind să opteze tot mai mult pentru folosirea resurselor proprii în procesul de distribuție sau în alte operațiuni comerciale, alături de soluții eficiente de Van Sales si mobile SFA. Astfel se obțin totodată timpi mai mici de operare și mai puține erori în procesele comerciale, ceea ce contribuie în final la creșterea veniturilor și profitului.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *