Street day 2016: 100 de angajați Adecco România consiliază în carieră 3.000 de tineri într-o singură zi Street day 2016: 100 de angajați Adecco România consiliază în carieră 3.000 de tineri într-o singură zi
Cu ocazia ”Street day”, 100 de angajați din toate sucursalele Adecco din România îi ajută pe tineri să își crească șansele de angajare. “Street... Street day 2016: 100 de angajați Adecco România consiliază în carieră 3.000 de tineri într-o singură zi

Cu ocazia ”Street day”, 100 de angajați din toate sucursalele Adecco din România îi ajută pe tineri să își crească șansele de angajare. “Street day” face parte din programul internațional Adecco “Way to work”, prin care Grupul Adecoo oferă tinerilor sprijin în carieră. În data de 17 martie, 32.000 de angajați ai Adecco Group vor interacționa cu peste 1.000.000 de tineri, dintre care 3.000 sunt din România.

”Știm că tinerilor nu le este deloc ușor. Nu este o caracteristică a țării noastre, este, din păcate, o caracteristică sumbră generalizată. Se estimează că aproximativ 200 de milioane de oameni din întreaga lume sunt în căutarea de locuri de muncă, iar rata șomajul în rândul tinerilor atinge astăzi vârfuri de peste 40% în Grecia și Spania. Demersul Adecco România urmează exemplul Grupului și ne angajăm astfel să facem tot posibilul să evităm să avem o generație fără locuri de muncă”, a declarat Gabriela Szabo, CSR & Public Affairs Manager Adecco România.

Cei 100 de angajați Adecco România se întâlnesc cu tinerii din licee și universități și îi ajută pe aceștia să își îmbunătățească șansele de a se angaja cu ajutorul sesiunilor de workshopuri și pregătire gratuită, sfaturi pentru conceperea CV-ului, consiliere pentru scrierea scrisorilor de intenție și îndrumare pentru viitoarele interviuri.

”Street day” 2016 include și sesiuni speciale despre reputația în Social Media, dar și despre tipicul de căutare al unui job în mediul online. Tinerii au ocazia de a afla mai multe despre oferța de stagii și oportunități de formare oferite de Adecco România fie intern, fie prin intermediul companiilor partenere.

Street Day_ASE

”Prin proiectul Street Day implementat de Adecco eu mi-am găsit locul de muncă. M-am întâlnit cu reprezentanții companiei în preajma faculțății, m-au orpit și m-au întrebat dacă sunt în căutarea unui loc de muncă. Așa a început totul. M-am înscris în bază lor de date, am făcut un internship organizat de ei, iar următorul pas a fost să îmi găsesc, tot prin intermediul Adecco România,  un internship pe marketing la un mare retailer. În curând fac doi ani de când lucrez în departamentul de marketing al unuia dintre cei mai mari retaileri online din România. Mulțumesc Adecco!”, a declarat unul dintre participanții Street Day.

La nivel local, rata șomajului în rândul tinerilor, în trimestrul III din 2015, a fost de aproape 20%, potrivit datelor furnizate de Institutul Național de Statistică.  De cealaltă parte, 60% dintre angajatori din România spun că lipsa de experiență este principala barieră pentru ocuparea posturilor vacante entry level.

Pentru a contribui la combaterea acestui fenomen, Grupul Adecco prin Adecco România a dezvoltat programul Way to work  care include proiecte punctuale cum ar fi “CEO pentru o lună” și ”Street day”. Scopul lor este de a-i ajuta pe tinerii talentați să își îmbunătățească șansele de a se angaja cu ajutorul sesiunilor de training bazate pe dobândirea de experiență la locul de muncă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *