Pizza Dominium se rebranduiește și vrea afaceri cu 20% mai mari în 2016 Pizza Dominium se rebranduiește și vrea afaceri cu 20% mai mari în 2016
Gusto Dominium, unul dintre lanţurile de resturante de origine poloneză prezente pe piaţa locală, anunţă rebrandingul tuturor locaţiilor şi schimbarea denumirii din Pizza Dominium.... Pizza Dominium se rebranduiește și vrea afaceri cu 20% mai mari în 2016

Gusto Dominium, unul dintre lanţurile de resturante de origine poloneză prezente pe piaţa locală, anunţă rebrandingul tuturor locaţiilor şi schimbarea denumirii din Pizza Dominium.

„După o istorie de 10 pe piaţa locală, ne-am dorit o repoziţionare şi am decis rebrandingul tuturor celor şapte locaţii pe care le deţinem. Astfel, începând din acest an, toate restaurantele noastre se numesc Gusto Dominium, odată cu acest lucru fiind realizate şi modificări în ceea ce priveşte amenajarea locaţiilor şi transformarea lor în restaurante de tip trattoria”, a declarat Daniel Grigorescu, director general Gusto Dominium.

Potrivit afirmaţiilor sale, un alt motiv care a stat la baza rebrandingului a fost faptul că foarte mulţi dintre clienţii şi potenţialii clienţi identificau locaţiile cu o pizzerie, deşi meniul cuprindea şi produse de bucătărie.

Odată cu această shimbare, Gusto Dominium vizează o nouă categorie de clienţi, oferind peste 60 produse în meniu, din toate categoriile (pizza, salate, produse de bucătărie internaţională, deserturi).

„În acest moment, rebrandingul a fost deja încheiat în majoritatea locaţiilor, urmând ca cea din Militari Shopping Center din Capitală să fie realizată în decursul lunii martie, iar în Ploieşti să fie definitivată în următoarele două luni”, a mai adăugat Daniel Grigorescu.

Gusto Dominium_2Potrivit afirmaţiilor lui Grigorescu, rebrandingul va aduce cu sine şi o creştere a business-ului cu aproximativ 20% în acest an. Astfel, dacă în 2015 compania a raportat afaceri de 2 milioane de euro, în acest an valoarea încasărilor poate ajunge la peste 2,4 milioane de euro.

„Un impact deosebit în creşterea cifrei de afaceri îl va avea şi deschiderea unei locaţii în Bucureşti, planificată pentru luna mai a acestui an. De asemenea, pentru 2016 mizăm pe inaugurarea a încă două noi restaurante Gusto Dominium, odată cu identificarea celor mai bune locaţii în centrele comerciale din Capitală şi din ţară”, a mai spus Daniel Grigorescu.

În acest moment, Gusto Dominium deţine pe piaţa locală 7 locaţii dintre care 6 în Bucureşti (AFI Palace Cotroceni, Militari Shopping Center, Mega Mall, Obor, Titan, Piaţa Unirii) şi unul în Ploieşti (AFI Palace Ploieşti). Dintre acestea, cele situate în centrele comerciale dispun de un flux de clienţi mai mare şi, astfel, de încasări mai ridicate comparativ cu cele stradale.

„Balanţa între locaţiile stradale şi cele din mall-uri se echilibrează doar pe perioada verii, când cele care nu se află în centre comerciale atrag un număr mai mare de clienţi datorită teraselor generoase”, a încheiat reprezentantul companiei.

Rețeaua locală este parte a grupului Gusto Dominium din Polonia, business ce a fost înfiinţat în 1993 şi deţine 70 de restaurante pe piaţa poloneză. Grupul a realizat anul trecut afaceri de 16,4 milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *