Kiotis Paris intra pe piața romaneasca Kiotis Paris intra pe piața romaneasca
Escapade anunta noutatea absoluta a sezonului primavara vara 2016: intrarea pe piața romaneasca a brandul frantuzesc de produse cosmetice Kiotis Paris, brandul premium al... Kiotis Paris intra pe piața romaneasca

Escapade anunta noutatea absoluta a sezonului primavara vara 2016: intrarea pe piața romaneasca a brandul frantuzesc de produse cosmetice Kiotis Paris, brandul premium al grupului international Yves Rocher destinat pietei de vanzari directe.

“Secretul acestei game de produse de frumusete si de utilizare personala care dezvaluie frumusetea si starea de bine a oricarei femei consta in proprietatile unice, dovedite, ale continutului sau de uleiuri esentiale 100% pure si naturale,” a declarat Ioana Zima, director marketing Escapade. “Extrase din plante ce provin din culturi de origine controlata, in condiitile in care pentru realizarea unui litru de ulei esential de trandafiri, sunt necesare nu mai putin de cinci tone de petale de trandafiri.”

Produsele sunt deosebit de eficiente datorita concentratiei, gradului mare de penetrare si a beneficiilor rezultate in urma aromaterapiei. Pentru a dezvolta aceste produse, echipa de cercetatori din Laboratoarele Kiotis Paris a efectuat 210 teste obtinand 51 de uleiuri estentiale cu 31 de proprietati dovedite si a inregistrat 14 brevete stiintifice.

Escapade detine exclusivitatea acestui brand in Romania si totodata este singura companie de vanzari directe de la noi care acopera 4 mari categorii de produse: Beauty – produse cosmetice de infrumusetare, Dermato – produse de ingrijire a pielii, testate dermatologic, Home – produse pentru ingrijirea si infrumusetarea casei, Touch Textile – colanti, lenjerie, sosete, accesorii. Toate acestea sunt integrate intr-un singur catalog disponibil la partenerii Escapade si pe internet.

Cu o experienta de 5 ani  pe piata din Romania, Escapade isi surprinde placut in mod constant clientii si partenerii cu produse performante din punct de vedere calitativ, care aduc un plus de confort, frumusete si stare de bine intregii familii.

Tinand cont de evolutia si perceptia consumatorului din Romania, din ce in ce mai atent la ridicarea nivelului calitatii vietii,  Escapade se adreseaza cu preponderenta segmentului medium – premium, segment neacoperit in acest moment. Actuala viteza de crestere a retelei si proiectele aflate in pregatire permit conducerii companiei sa anticipeze ca exista potentialul necesar pentru ca la finalul lui 2018 sa existe peste 20.000 de parteneri activi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *