Japonezii de la Brother vor afaceri în creștere cu 17% anul acesta. Ce atuuri au? Japonezii de la Brother vor afaceri în creștere cu 17% anul acesta. Ce atuuri au?
Compania Brother se focusează astfel pe segmentul de 40-59 pagini pe minut, având ca obiectiv atingerea unei cote de piață de 18-19% și creșterea ponderii... Japonezii de la Brother vor afaceri în creștere cu 17% anul acesta. Ce atuuri au?

Compania Brother se focusează astfel pe segmentul de 40-59 pagini pe minut, având ca obiectiv atingerea unei cote de piață de 18-19% și creșterea ponderii valorice în afaceri la 30-35%, la sfârșitul anului fiscal 2016-2017.

Brother Central & Eastern Europe, reprezentanța din România, lansează pe piața locală prima gamă profesională de echipamente laser monocrom dedicată companiilor cu volume mari de imprimare, care au ca obiective creșterea productivității, eficientizarea costurilor și un nivel ridicat de securitate a datelor.

Noua gamă aduce, în premieră pentru piața din România, posibilități neașteptate de business datorită specificațiilor superioare precum: viteză de imprimare de 50 de pagini pe minut, toner de mare capacitate (20.000 de pagini), viteză de scanare de 50/100 ipm, capacitate de alimentare cu hârtie de până la 2650 de coli și tehnologia NFC pentru autentificare și imprimare/scanare mobilă.

HL-L6400DW Details 38

Brother a intrat relativ recent pe segmentul de 40-59 ppm, în care se încadrează noua gamă, această piață fiind una extrem de dinamică, cu creșteri de la sub 500 de unități pe an la peste 6.000 de unități, în ultimii patru ani. Pe acest segment, compania își propune o cotă de piață de 18-19% la sfârșitul următorului an fiscal, față de 5-6% în prezent, bazându-se pe noua gamă.

Din punct de vedere al ponderii valorice în cifra de afaceri, Brother anticipează o creștere de la 8%, în prezent, la 33-35% la sfârșitul anului fiscal 2016-2017, pentru această categorie de echipamente.

“Prin această serie de echipamente, realizată în urma feedback-ului primit de la utilizatori corporate la nivel global, am îmbunătățit indicatorii de performanță și am adus noi posibilități de configurare și personalizare pentru toate segmentele de business, răspunzând astfel celor mai diversificate și complexe nevoi ale companiilor medii și mari. Am reușit astfel să livrăm în premieră o soluție de nivel enterprise la costuri mult reduse față de cele standard pentru această categorie, așa cum reiese și din evaluarea BLI (Buyers Laboratory).” declară Monica Otlăcan, Șef Reprezentanță Brother România.

Evoluția Brother și strategia pentru 2016-2017

Pentru acest an fiscal, Brother estimează o cifră de afaceri de 4 milioane euro, în creștere cu 17% față de anul trecut. Rata anuală de creștere (CAGR) pe ultimii 5 ani este de 15% per total business și de 25% pentru echipamente.

Cota de piață a Brother este de 11% pe tehnologie laser mono, la imprimante și multifuncționale, iar pe segmentul inkjet business este de 52%. Compania își propune pentru următorul an fiscal o creștere a cotei de piață pe segmentul laser monocrom până la 12-13% pentru imprimante și 15-18% pentru multifuncționale.

“În 2016 vom continua să punem accent pe ofertele de printing destinate segmentului SMB de la care așteptăm o creștere semnificativă, atât pe tehnologie laser mono și color, dar și pe cea inkjet A3 și InkBenefit Plus. În același timp, vom crește ponderea soluțiilor de business din totalul cifrei de afaceri, aici referindu-ne în primul rând la soluțiile de printing și print management pentru companii mari, dar și la soluțiile de etichetare, printing mobil sau soluții de scanare/arhivare personalizate” declară Monica Otlăcan, Șef Reprezentanță Brother România.

ADS-2400N open 34L input CO (2)

În ceea ce privește segmentarea portofoliului, în prezent, componenta dominantă în business este tehnologia laser mono, cu o pondere de 53%, urmată de inkjet A3 cu 19%, laser și LED color cu 15%. Scanerele, imprimantele mobile, soluțiile de etichetare și alte tipuri de soluții au o pondere în cifra de afaceri de 13%.

Noua gamă de imprimante și multifuncționale de la Brother este dedicată segmentului de companii cu volume mari de imprimare, care au ca obiective creșterea productivității, eficientizarea costurilor și un nivel ridicat de securitate a datelor.

Tot pentru a răspunde cerințelor crescute de digitizare a documentelor și de îmbunătățire a productivității, Brother a lansat de curând noua serie de scanere de mare volum, destinată utilizării în rețele departamentale. Sunt disponibile în prezent patru modele, în varianta desktop și flatbed (pentru scanarea documentelor mari și a broșurilor): PDS-5000, PDS-6000, PDS-5000F și PDS-6000F.

În ceea ce privește segmentul SMB, Brother continuă să ofere soluții eficiente de imprimare prin gama laser mono medie seria 5000 (pentru volume de tipărire de până la 2.000 de pagini/lună) și prin seria InkBenefit Plus.

Tot pentru segmentul SMB, Brother lansează astăzi o nouă gamă de scanere de mare volum compusă din patru modele (ADS-2400N, ADS-2800W, ADS-3000N și ADS-3600W). Echipamentele se pot folosi în rețea de către mai mulți utilizatori, fără să fie necesară conectarea la un calculator central. Printre funcționalități se numără NFC (near field communication), presetări „one touch” și procesarea avansată a imaginii.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *