GoodMills România și Geometry Bucharest lansează ”Raftul Bunicii” GoodMills România și Geometry Bucharest lansează ”Raftul Bunicii”
GoodMills România și Geometry Global Bucharest lansează un nou brand de făină – „Raftul Bunicii” – o marcă premium, menită să „upgradeze” bucătăriile românești.... GoodMills România și Geometry Bucharest lansează ”Raftul Bunicii”

GoodMills România și Geometry Global Bucharest lansează un nou brand de făină – „Raftul Bunicii” – o marcă premium, menită să „upgradeze” bucătăriile românești.

Cei doi au început colaborarea în noiembrie 2015, în urma unei întâlniri unde au fost prezentate proiectele strategice construite pe baza unor cercetări dedicate.  Campania de awareness pentru ”Raftul Bunicii” a început în martie 2016 și vizează un mix de media ce prioritizează contextele de receptivitate.

Lansarea pe piața din România a venit în urma unor cercetări mixte, coordonate de Alina Buzatu, Head of Strategy, Geometry Bucharest. Alina spune că „lucrul pe acest cont vine ca o declarație de dragoste pentru bunicile și mamele care se echipează cu toate ingredientele, informațiile și gândurile bune pentru a ne răsfăța pe noi, cei care suntem mai puțin pricepuți în ale checului & co.

Făina „Raftul Bunicii” vorbește despre o lume în care, deși „like”-ul e principala monedă socială, clătitele, prăjiturile, cozonacii și plăcintele îți aduc „uberlike”-urile care contează. Off the record, pentru a obține nivelul suprem de apreciere, gospodinele din Focșani recomandă experiența pregătirii prăjiturii „Albă-ca-Zăpada”, despre care am aflat ulterior că e acest „torture test” la nivel național, centura neagră a dulciurilor.”

Din partea brand-ului, Monica Dumitrescu (Marketing Manager) declară: „Am venit către agenție cu un brief clar: strategie de lansare și un plan de comunicare pentru noul produs. Cum piața din România funcționează pe coordonate specifice, am ales să colaborăm cu Geometry Global și să dăm curs recomandărilor lor derivate din cercetări calitative.

Folsind tool-urile agenției, metodologia lor unică (care analizează fiecare pas ce poate fi activat în traseul consumatorului) și forța lor strategică și creativă, am decis împreună că vom urma un set de recomandări eficiente pentru o dezvoltare durabilă. Startul bun în ceea ce privește colaborarea noastră a fost urmat de lansarea site-ului și paginii de Facebook, 2 elemente esențiale în programul nostru de comunicare”.

Din culisele proiectului, reprezentanții agenției explică: „In cadrul cercetării, am aflat că mai mulți bărbați au fost deconspirați, soțiile lor explicând cu câtă migală se implică aceștia în decorarea prăjiturilor, în frământarea aluatului sau în adăugarea de ingrediente noi pentru a personaliza gustul final. Am mai aflat că există concursuri de copt pe scara blocului, prin schimb de farfurii și că sărbătorile sunt adevăratele olimpiade pentru gospodine.”

În 2012, Geometry Global  a mai comunicat pentru brand-ul HapiHap, produs al aceleași companii.  Colaborarea dintre cei doi a reînceput în noiembrie 2015 și vizează comunicarea pe întregul an în curs.

Canalele de comunicare: TV (adaptare), OOH, print, retail, activări cu bloggeri, website, Facebook, Pinterest, Instagram, parteneriate de sponsorizare. Pagina de Facebook și site-ul au fost recent lansate, iar spotul TV este on air din 1 martie.

Echipa „bunicuţilor” Geometry Global:

Ada Iftodi (Account Manager), Mina Ionescu (Jr. Digital Account Manager), Mihaela Bourceanu (Client Service Director), Corin Chiriac (Senior Digital Planner), Ada Carlsson (Social Media Strategist), Mihaela Zaharia (PR Manager), Alina Buzatu (Head of Strategy), Octavian Giosanu (Senior Art Director), Marina Cordun (Copywriter), Bogdan Dinu (Art Director), Monica Gheorghe (Traffic Manager), Dorina Sandu (DTP).

Echipa GoodMills:

Monica Dumitrescu (Marketing Manager)

Ivan Kitta (International Marketing Manager)

Corina Voicu (Junior Brand Manager)

GoodMills PR

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *