Fashion Trends: 7 #Motivi pentru o primăvară chic Fashion Trends: 7 #Motivi pentru o primăvară chic
Noile trenduri în materie de fashion primesc un refresh în noul an și aduc cu sine elemente vestimentare moderne, pe care le transpun într-o... Fashion Trends: 7 #Motivi pentru o primăvară chic

Noile trenduri în materie de fashion primesc un refresh în noul an și aduc cu sine elemente vestimentare moderne, pe care le transpun într-o paletă largă de opțiuni accesibile oricărei femei. Astfel, moda depășește barierele tendințelor și îi oferă acesteia posibilitatea de a-și construi propriul stil vestimentar, în conformitate cu personalitatea sa. 

Mereu în pas cu tendințele și dornici să răspundă stilului și nevoilor fiecărei femei, designerii Motivi au adaptat noile trenduri dând viață unei colecții ce mizează pe feminitate, confort și eleganță.

Stilul 2016, în culori

Primul trend care se face remarcat este paleta cromatică bogată în care sunt pictate piesele vestimentare. Marsala, culoarea anului 2015, este detronată în 2016 de culori precum orhidee ametist, portocaliu cadmiu, roz cuartz, albastru tropical, verde oliv și gri stormy weather. Multitudinea de culori transformă orice moment într-unul special, completat fiind de un look pe măsură.

Orhideea ametist este culoarea ideală pentru rochiile de seară, transformând look-ul într-unul desprins parcă dintr-o lume de basm. Culoarea portocaliu cadmiu, în schimb, este recomandată pentru accesorii, o eșarfă sau o geantă în această culoare fiind elementul care poate pune în valoare orice ținută. Albastru tropical este alegerea perfectă pentru petrecerile din vară, fie că este transpus într-o salopetă stylish sau clasica rochie lungă. Pentru combinații armonioase, galben muștar se alătură perfect nuanțelor de verde oliv, dar și negru.

Nicio vară fără printuri

Sezonul cald este destinat articolelor vestimentare cu imprimeu. Fie că este vorba despre rochii, topuri sau pantaloni, opțiunile sunt multe și demonstrează că nicio garderobă nu ar putea fi completă fără ele. Printurile sunt conversaţionale, cu motive naturale, dungi, accente geometrice sau de inspiraţie etnică, boho chic.

Funda, detaliul chic

Detaliile fac diferența, iar colecția Motivi pentru acest an mizează pe funde de diferite dimensiuni. Ca accesoriu, sub forma unei eșarfe, funda este elementul care dă ținutei un look rafinat, indiferent că vorbim despre outfit-ul destinat unei zile petrecute la birou sau unei ieșiri în oraș.

Dantela, o notă de romantism atemporal

Tendințele 2016 pun preț pe feminitate și o pun în valoare cu piese realizate în întregime din dantelă sau, pe alocuri, cu detalii subtile dantelate. Perfectă pentru a da look-ului un aer elegant și rafinat, dantela este vedeta sezonului primăvară-vară, însă se va menține în preferințe și în sezonul rece completând topurile și cămășile, dar și articolele din tricot.

Go maxi

Trendul care a cucerit podiumurile în ultimii ani se menține triumfător în topuri și în acest an. Rochiile și fustele maxi vor fi lait-motivul verii și, împreună cu nuanțele aprinse, conferă un look chic și confortabil în același timp, cu minimum de efort.

Umerii goi

Ca o prelungire a stilului feminin care domină tendințele, umerii dezgoliți sunt detaliul care face furori în sezonul primăvară-vară. Drept dovadă, se regăsește în cele mai diverse combinații, de la hainele casual până la ținutele elegante. Pot fi observate trei variații: umeri dezgoliți cu bretele, umeri dezgoliți în totalitate sau umeri dezgoliți printr-o croială asimetrică.

Pliseurile dau viață oricărui look

Un detaliu încântător, care poate scoate din anonimat orice look, pliseurile se regăsesc în acest an printre preferințele designerilor. Cutele mărunte și culorile intense conferă ținutei dinamism și dau viață rochiilor și fustelor.

Cu peste 400 de magazine în 32 de țări, Motivi este un brand de modă dezvoltat sub conceptul de fast fashion, creat în 1993 de Miroglio Group, unul dintre cei mai importanți retaileri din Italia cu tradiție solidă în fashion.

Miroglio a fost fondat în 1884 ca magazin de textile în orașul Alba din nordul Italiei, iar, în prezent, compania a crescut la o rețea de 1.300 de magazine monobrand în întreaga Europă, dar și în celelalte continente.

Clientul Motivi este chic, tânăr și atent la propriul look. Acesta se îmbracă pentru a ieși în evidență, dar mereu își păstrează femininatea.

Motivi a intrat în piața din România în anul 2004, iar, până în prezent, are 15 magazine (București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Bacău, Arad, Ploiești, Pitești, Târgu-Mureș), 90 de angajați.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *