3M Romania, investiție de 300.000 euro în primul centru de inovare destinat clienților și studenților români. Un fel de Casa Experimentelor pentru oameni mari 3M Romania, investiție de 300.000 euro în primul centru de inovare destinat clienților și studenților români. Un fel de Casa Experimentelor pentru oameni mari
3M Romania a lansat recent unul dintre cele mai importante proiecte de educație de business din Europa în urma unei investiții estimate la 300.000... 3M Romania, investiție de 300.000 euro în primul centru de inovare destinat clienților și studenților români. Un fel de Casa Experimentelor pentru oameni mari

3M Romania a lansat recent unul dintre cele mai importante proiecte de educație de business din Europa în urma unei investiții estimate la 300.000 de euro.

Customer Innovation Center a fost deschis la București, are o suprafață de 500 de metri pătrați și reprezintă al 54-lea centru ce acest gen pe care compania îl deține la nivel mondial.

Cunoscută până în 2002 și ca Minnesota Mining and Manufacturing Company, 3M este o companie americană cu prezență globală și cu un portofoliu de peste 55.000 de produse, inclusiv adezivi, produse dentare, circuite electronice, filme optice.

În România, 3M activează de peste 25 de ani, fiind un brand omniprezent în viața românilor, de la plăcuțele de înmatriculare și materialele dentare, până la aplicații complexe, industriale, realizate cu produse, tehnologie sau know-how 3M.

„Din 1902, momentul înființării sale în SUA, compania 3M s-a implicat în dezvoltarea economică a peste 70 de țări. În România, 3M este o companie care a adus mii de produse de calitate, cu aplicabilitate în numeroase domenii, contribuind la îmbunătățirea calității vieții românilor. Mi-am dat seama de abia astăzi câte produse din viața noastră de zi cu zi există datorită companiei 3M. În SUA, avem convingerea că inovația menține economia, fiind o parte importantă a strategiei pentru creștere economică. Și din acest punct de vedere apreciem angajamentul 3M către inovație și încurajarea continuă a angaților săi să dezvolte soluții inedite. Centrul lansat astăzi este cu adevărat un spațiu unde inovația devine o realitate, prin intermediul soluțiilor 3M  propuse partenerilor și clienților săi”, a declarat în cadrul unui eveniment de presă Hans G.Klemm, Ambasadorul SUA la București.

16 lucruri pe care trebuie să le știi despre CasaExperimentelor. GALERIE FOTO

HOR_0060În portofoliul companiei se numără unele dintre cele mai cunoscute mărci la nivel mondial, precum Post-it, Scotch, Scotch-Brite (destinate menținerii curățeniei în gospodărie, organizării eficiente a biroului), soluții pentru clienții din industria electronică și din piețele de energie din întreaga lume, benzi, produse abrazive, adezivi, materiale de specialitate și sisteme de filtrare pentru industria auto, aerospațială, energie regenerabilă, electronică, dar și echipamente individuale de protecție, soluții pentru clădiri și igienă profesională, soluții pentru biblioteci, monitorizare electronică, soluțiile pentru securitatea documentelor, folii reflectorizante, folii pentru industria publicitară.

Potrivit oficialilor 3M, compania investește circa 1,8 miliarde de dolari anual pentru cercetare, doar în 2015 fiind înregistrate, la nivel global, 100.000 de noi patente.

Centrul de inovare deschis la București este destinat clienților locali ai companiei, dar și studenților interesați să cunoască universul soluțiilor tehnologice oferite de 3M. Accesul se face pe bază de programare.

„Customer Innovation Center lansat la Bucuresti deschide un univers experimental unic, în condițiile în care majoritatea canalelor de marketing direcționeaza acțiunile (și bugetele) către interacțiuni cu ROI imediat. 3M alege să comunice într-un mod mai tradițional, holistic, cu o abordare mai complexă menită să înfățișeze vizitatorului întregul parcurs inovativ al companiei”, a declarat Cătălin Velescu, director general 3M Romania.

Potrivit oficialilor Design Group Italia, firma care s-a ocupat de designul și proiectarea acestui spațiu, precum și altor 10 centre de inovare 3M din Europa și Orientul Mijlociu, fiecare centru expune în principal tehnologiile și produsele pentru care 3M este cunoscut la nivelul țării respective. Totodată, clienții pot vedea și alte tehnologii dezvoltate de 3M, putându-și extinde, astfel, colaborarea cu gigantul american.

În România, noul centru va oferi posibilitatea clienților și partenerilor de a lua contact, într-un mediu dinamic și interactiv, cu produsele 3M, cu aplicare în domeniul contrucțiilor, sănătate, telecomunicații, industrial și al bunurilor de consum. HOR_0042

„Noul centru ar trebui să ofere o experiență dinamică clienților și înțelegere a ceea ce compania 3M oferă în prezent și va dezvolta pe viitor. Produsele noastre îmbunătățesc starea de sănătate a pacienților internați în spitale, cresc eficiența în industrie, oferă siguranță și protejează viața muncitorilor, cresc siguranța drumurilor publice”, a declarat Bernard Cicut, vicepreședinte 3M CEEMEA.

3M România este filiala locală a corporației  3M (Minesota Minning & Manufacturing) cu sediul în St. Paul, Minesotta, S.U.A. Compania deține un portofoliu de peste 50.000 de produse.

Cu o cifră de afaceri de 31.8 miliarde de dolari, compania 3M are 89.000 de angajați în toată lumea și operează în peste 70 de țări.  În România este prezentă din 1986 și activează pe numeroase piețe, precum energie și telecomunicații, petrol, gaze și industria minieră, transporturi, sănătate, consumabile de birou și bunuri de consum, siguranța și protecția bunurilor și persoanelor, materiale pentru industria publicitară și semnalizare rutieră.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *