Lidl România are o nouă identitate de brand: „Meriți să fii surprins” Lidl România are o nouă identitate de brand: „Meriți să fii surprins”
Din martie, Lidl își va întâmpina clienții cu un nou slogan, „Meriți să fii surprins”, la baza căruia stă dorința companiei de a oferi experienţe... Lidl România are o nouă identitate de brand: „Meriți să fii surprins”

Din martie, Lidl își va întâmpina clienții cu un nou slogan, „Meriți să fii surprins”, la baza căruia stă dorința companiei de a oferi experienţe deosebite clienţilor săi.

Mesajul din spatele noii campanii Lidl – ”Meriți să fii surprins” – este unul simplu, dar puternic. Pornind de la tiparul vieții de zi cu zi a celor mai mulți dintre români, al dedicării față de muncă și al eforturilor depuse, Lidl își propune să îi răsplătească pe clienții săi pentru munca lor susținută cu experiențe inedite și cu produse de calitate la cele mai bune prețuri. Astfel, compania va transpune conceptul din spatele brandului și în comunicarea cu consumatorii.

Campania debutează cu un spot-manifest, prin care este expusă filosofia de brand, într-o abordare emoțională și puternică. Acesta a fost realizat în colaborare cu regizorul danez Rune Milton, recunoscut la nivel internațional pentru modul în care îmbină narativul cu estetica și conturează clipurile sale cu un umor subtil și intuitiv.

„Prin această campanie ne dorim să traducem filosofia brandului în comunicarea și relația pe care Lidl România le are cu clienții săi. Acest nou slogan va fi integrat în toate eforturile de comunicare ale companiei.”, explică Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.

În mediul online mesajul va fi susținut pe noua platformă dedicată, www.surprize.bucatarialidl.ro. Aici, românii sunt invitați să descopere, pe rând, surprizele pe care Lidl România le-a pregătit pentru ei. Mai mult, începând cu 10 martie, aceștia îi vor putea surprinde pe cei dragi, cu ajutorul lui Andrei Aradits și al lui Chef Florin Dumitrescu. Astfel, toate acțiunile întreprinse vor avea în rol principal consumatorii, care vor fi surprinși cu abordări inedite de comunicare.

„Mesajul “Meriți să fii surprins” le este dedicat tuturor acelora care zi de zi depun eforturi pentru un viitor mai bun și care, la finalul unei zile istovitoare, merită să fie răsplătiți cu experiențe frumoase, inedite. În procesul de creație a noului slogan ne-am inspirat din pasiunea și implicarea pe care le afișează românii în tot ceea ce fac, sacrificând de multe ori timpul liber pentru a obține rezultate.”, a spus Marco Giudici, Directorul de Achiziţii și Marketing, membru în Consiliul de Conducere Lidl România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *