LC Waikiki vrea 40 de magazine în România până în 2023 LC Waikiki vrea 40 de magazine în România până în 2023
LC Waikiki, vede un mare potenţial de dezvoltare pe piaţa din România. Compania va continua să investească aici, precum şi pe pieţele internaţionale, cu... LC Waikiki vrea 40 de magazine în România până în 2023

LC Waikiki, vede un mare potenţial de dezvoltare pe piaţa din România. Compania va continua să investească aici, precum şi pe pieţele internaţionale, cu viziunea de a-şi atinge obiectivul de a deveni unul dintre primele 3 cele mai de success brand-uri de modă de retail din Europa. LC Waikiki vrea 40 de magazine în România până în 2023

LC Waikiki, lider în moda de retail din Turcia, consideră că piaţa de modă de retail din România este una foarte matură. Acesta este motivul pentru care compania face paşi mari în evoluţia sa ca brand în această ţară şi investeşte în fiecare an, încă din 2009 când a deschis primul magazin în România.

Rata de creştere a veniturilor LC Waikiki în România a fost de 81% în 2015 datorită creşterii organice şi a deschiderii de magazine noi. În 2015 compania a deschis 5 magazine noi şi a adăugat aproximativ 6.000 m2 la suprafaţa totală a magazinelor sale la nivel naţional. În acest moment LC Waikiki are 16 magazine în România în: Bucureşti (6), Cluj (1), Braşov (1), Ploieşti (1), Arad (1), Constanţa (2), Baia Mare (1), İaşi (1), Craiova (1), Oradea (1) şi plănuieşte să deschidă încă cel puţin alte 6 în 2016 în Bucureşti, Timişoara, Bacău, Brăila şi Suceava.

Deschiderea unui nou magazin presupune o investiţie de 1,5 milioane de dolari, iar suprafaţa totală a magazinelor din România este de 17.000 m2. Compania a încheiat anul fiscal 2015 cu venituri de 124,1 milioane de lei.

LC Waikiki va continua investiţiile în România şi în 2016. De asemenea, se va continua expansiunea pe noi pieţe internaţionale din diferite ţări. Compania intenţionează să deschidă anul acesta aproximativ 140 de magazine noi în toată lumea. Obiectivul este ca numărul magazinelor internaţionale să ajungă astfel la 300.

Magazin LCW

Piaţa din România are un potenţial de creştere foarte mare pentru LC Waikiki, brandul putând să fie reprezentat aici cu până la 40 de magazine până în 2023.

LC Waikiki este permanent în căutare de oraşe şi locuri noi unde să deschidă magazine, în funcţie de potenţialul pieţei. Compania vizează pentru 2016 o rată de creştere a afacerii de 50% comparativ cu 2015 şi o suprafaţă totală a magazinelor de minim 23.000 m2.

Consumatorii români de modă, în mod special cei din mediul urban, au gusturi fine şi caută un raport bun calitate-preţ. O putere de cumpărare limitată, precum şi dorinţa de a se lăuda cu achiziţiile lor îi face pe consumatorii români să caute în permanenţă cea mai bună ofertă. Acest profil de consumator găseşte ceea ce are nevoie la LC Waikiki. Clasa medie din România se potriveşte foarte bine cu misiunea LC Waikiki de a îmbrăca pe toată lumea bine.

Magazin LC Waikiki

Brand-ul LC Waikiki, înfiinţat în 1988 face parte din LC Waikiki Retailing în Turcia din 1997. Compania are ca slogan “Toată lumea merită să se îmbrace bine” şi misiunea de a face “moda accesibilă”. LC Waikiki continuă să crească de 19 ani atât pe plan intern, cât şi internaţional.

Ca lider al sectorului de îmbrăcăminte ready-wear, LC Waikiki are 25.500 de angajaţi în aproape 600 de magazine din 28 de ţări. LC Waikiki are 16 magazine în 9 oraşe din România şi 330 angajaţi în magazinele sale şi în sediul central.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *