Cosmetic Plant la un sfert de secol: investiţii de 2,2 mil. euro, 100 de produse și prezență mondială Cosmetic Plant la un sfert de secol: investiţii de 2,2 mil. euro, 100 de produse și prezență mondială
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat, în cei 25 de ani de la înfiinţare, o creştere constantă a cifrei... Cosmetic Plant la un sfert de secol: investiţii de 2,2 mil. euro, 100 de produse și prezență mondială

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat, în cei 25 de ani de la înfiinţare, o creştere constantă a cifrei de afaceri şi a realizat, în total, investiţii de circa 2,2 milioane de euro.

 De asemenea, începând din 1991 şi până în prezent, compania a vândut milioane de produse şi a realizat exporturi către 24 de ţări, având în acest moment în portofoliu 14 game sortimentale.

„Business-ul Cosmetic Plant a pornit în urmă cu 25 de ani, în 1991, fiind înfiinţat de către mama mea, Ileana Mester, şi a rămas o afacere de familie. Astăzi, la un sfert de veac de la lansare, compania se află deja la a treia generaţie şi a reuşit, în această perioadă, să obţină creşteri de la an la an şi a absorbit, în total, investiţii de peste 2,2 milioane de euro”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Potrivit afirmaţiilor sale, doar în ultimii cinci ani compania a raportat un avans de aproximativ 67% al business-ului, de la 1,2 milioane de euro, în 2010, la circa 2 milioane de euro, în 2015.

Reprezentanta companiei a subliniat, de asemenea, că perioada de criză economică nu a avut niciun impact în afacerile companiei. Astfel, chiar şi în intervalul 2008 – 2012 compania a raportat creşteri constante ale business-ului.

„Acest lucru a fost posibil tocmai ca urmare a unei strategii foarte concrete. În primul rând, am fost foarte atenţi la ţinerea în frâu a cheltuielilor, bineînţeles fără a face rabat la calitatea produselor. În plus, am analizat foarte atent atât trendurile internaţionale, cât şi nevoile consumatorilor din ţară şi ne-am adaptat în permanenţă gama sortimentală în funcţie de acestea”, a mai spus Susana Laszlo.

În ceea ce priveşte investiţiile derulate în aceşti 25 de ani de la înfiinţare, reprezentanta companiei a subliniat că cele mai importante sume au fost direcţionate către construirea şi dotarea actualei unităţi de producţie, dar şi către creşterea permanentă a gradului de tehnologizare a liniei de producţie.

„Evoluţia pozitivă a companiei a fost posibilă prin reinvestire sistematică a profitului. Practic, din anul 2006, reinvestim an de an profitul pentru a asigura firmei o dezvoltare eficientă”, a subliniat managerul companiei.

De asemenea, business-ul companiei a fost susţinut şi de exporturi, mai ales începând cu 2012, când a fost creată o strategie de creştere în acest sens. Acestea au fost lansate în 2009, produsele Cosmetic Plant ajungând în 24 de țări dintre care cele mai importante sunt Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Austria, Portugalia, Marea Britanie și Germania.

Business-ul Cosmetic Plant a pornit, în 1991, cu 6 game, iar în acest moment portofoliul companiei a ajuns la peste 100 de produse împărţite în 14 game sortimentale. Trei dintre gamele iniţiale se află şi astăzi printre cele esențiale în portofoliul companiei – Gălbenele, Îngrijire păr şi Protecţie Solară, prima dintre acestea fiind, la 25 de ani de la lansare, în topul celor mai vândute şi îndrăgite de către clienţi.

„Gamele s-au păstrat, în majoritate, dar produsele neperformante au fost scoase sau înlocuite. De asemenea, pe parcurs, unele game au fost extinse cu noi şi noi produse”, a mai spus Susana Laszlo.

Conform afirmaţiilor sale, gamele Cosmetic Plant au fost mereu adaptate noilor cerinţe din piaţă. Astfel, în ultima perioadă compania a investit în dezvoltarea de produse care să răspundă nevoii clientelor privind folosirea de produse cu ingrediente naturale sau produse care să ofere o protecţie solară suplimentară.

Pentru a marca aniversarea a 25 de ani de la înfiinţare, Cosmetic Plant lansează în luna martie trei produse noi care au la bază trei extracte din trei flori: narcisă, crin şi floarea pasiunii.

„Fiecare din florile alese semnifică câte un atribut al business-ului Cosmetic Plant. Narcisa – tradiţia, crinul – împlinirea iar floarea pasiunii – pasiunea. De asemenea, am ales aceste extracte şi datorită efectelor benefice pe care le au asupra tenului. Astfel, extractul de narcisă are efect de hidratare, cel de crin are acţiune antiiritantă şi regenerantă, iar cel de floarea pasiunii are efect antioxidant şi de calmare a pielii iritate”, a subliniat Susana Laszo.

Cele trei produse aniversare vor putea fi găsite în cele mai mari 14 magazine din reţeaua Auchan, în reţelele Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi și alte magazine naturiste din țară timp de şase luni.

Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria şi Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *