Telefonul mobil, în topul preferințelor românilor de accesare a internetului Telefonul mobil, în topul preferințelor românilor de accesare a internetului
71,6% dintre utilizatorii de internet se conectează folosind telefonul mobil, o creștere semnificativă în ultimii doi ani, având în vedere că în 2014, telefonul... Telefonul mobil, în topul preferințelor românilor de accesare a internetului

71,6% dintre utilizatorii de internet se conectează folosind telefonul mobil, o creștere semnificativă în ultimii doi ani, având în vedere că în 2014, telefonul mobil era folosit doar de 58,8% dintre utilizatori, potrivit datelor studiului realizat de GfK România pentru Viva Credit, prima companie din România specializată în acordarea de Credit până la Salariu.

Studiul a fost realizat la sfârșitul anului trecut, pe un eșantion reprezentativ de respondenți, utilizatori de internet din mediul urban, cu vârste de peste 21 de ani.

În continuare, cei mai mulți utilizatori folosesc internetul de acasă, aproximativ 96,7%, iar dintre aceștia 60% folosesc și computerul sau laptopul de la birou pentru a intra pe internet.

Atunci când intră pe internet, 85% dintre cei intervievați în studiul Viva Credit își verifică mailul, 73,4% utilizează rețelele sociale, 36,3% cumpără produse și servicii online, iar 30,4% realizează tranzacții bancare sau plătesc facturi.

„Utilizatorii de internet folosesc într-o măsură din ce în ce mai mare împrumuturile exclusiv online deoarece acestea au un mod de acordare mult mai facil iar birocrația este practic inexistentă. Remarcăm, în același timp, că telefonul mobil a devenit un instrument care schimbă esențial obiceiurile și standardele utilizatorilor pentru că abia acum putem spune că împrumuturile se pot solicita de oriunde, oricând și sunt acordate cu adevărat rapid , așa cum este Credit până la Salariu “, spune Eduard Popișteanu, Director de Marketing al Viva Credit.

Pentru românii care își doresc să ia un credit de la un IFN, modalitatea de acordare reprezintă un criteriu din ce în ce mai important. Dacă în urmă cu doi ani, doar 7,2% apreciau modalitatea de acordare online a creditelor IFN, în prezent 15% dintre cei intervievați au declarat că apreciază modalitatea de acordare online. Creșterea în importanță a modalității de acordare online se reflectă și în utilizare, numărul celor care au apelat la un credit online, dublându-se pe parcursul lui 2015.

Viva Credit este o instituție financiară românească ce activează pe piața din România din anul 2011, an în care a lansat pe piața autohtonă conceptul de credit până la salariu 100% online.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *