Luxoft achiziționează Symtavision Luxoft achiziționează Symtavision
Luxoft Holding, unul dintre furnizorii de top de servicii de dezvoltare software şi soluţii IT inovatoare către clienţi globali achiziționează Symtavision GmbH, un furnizor... Luxoft achiziționează Symtavision

Luxoft Holding, unul dintre furnizorii de top de servicii de dezvoltare software şi soluţii IT inovatoare către clienţi globali achiziționează Symtavision GmbH, un furnizor de instrumente software și servicii de consultanță care se axează pe analiza planificărilor, optimizarea arhitecturală și verificarea sincronizărilor.

Achiziția se aliniază cu strategia Luxoft bazată pe oferta de soluții end-to-end și va ajuta la extinderea expertizei companiei în aria de software embedded pe fondul creșterii segmentului auto.

Instrumentele Symtavision, care au la bază proprietatea intelectuală privată a companiei, se concentrează pe tehnologia UTH (Under the Hood) în jurul integrării de software și a analizei de sincronizare pentru sistemelor de șasiu, propulsie, asistență pentru șofer, precum și în zona de interacțiune din interiorul mașinilor.

În mod tradițional, Luxoft se concentrează pe dezvoltarea de soluții din interiorul vehiculelor care implică interacțiunea om-mașină (HMI), precum sisteme de infotainment, navigație, funcționalități de șofat autonom și telematică. Pe măsură ce tot mai multe elemente ale mașinilor sunt definite de componenta software, Luxoft previzionează că cererea va fi din ce în ce mai legată de oportunitățile și soluțile bazate pe tehnologiile UTH. Acestea vor răspunde unor noi provocări tehnologice cum ar fi dezvoltarea, managementul și mentenanța sistemelor de design de tip UTH și back-end (în cloud).

Odată cu adoptarea, implementarea sistemelor avansate de asistență pentru șoferi (ADAS) și dezvoltarea șofatului automatizat, crește și necesitatea companiilor de a dezvolta competențe în proiectarea și dezvoltarea sistemelor real-time. Industria auto intră în era șofatului autonom și a sistemelor ADAS în care fiecare componentă a vehiculelor joacă roluri esențiale pentru siguranța, securitatea, eficiența și experiența consumatorului în interiorul mașinii. Preluarea Symtavision răspunde nevoii companiei Luxoft de a crea sisteme UTH care pot opera în condiții de siguranță în timp real, precum și necesității de a gestiona operațiunile „under the hood” cu ajutorul software-ului din ce în ce mai prezent în automobile.

„Credem că unirea capabilităților cele două organizații prin această preluare sinergică este pas înainte pentru Luxoft în deservirea industriei auto cu soluții inovatoare. Baza de clienți și gama de soluții a Symtavision sunt complementare cu cele ale Luxoft. Serviciile și instrumentele lor sunt utilizate de către producătorii de automobile premium și de volum și de către furnizori de tip Tier-1. De asemenea, o bună parte din veniturile Symtavision provine din licențe, ceea ce este în conformitate cu strategia Luxoft”, a declarat Georg Doll, Managing Director Luxoft Automotive.

“Dependența crescută față de software-ul din interiorul mașinilor va conduce la apariția de niveluri suplimentare pentru calculul de înaltă performanță și a rețelor de comunicații care vor depăși nivelul actual al sistemelor de acest tip. Aceste sisteme trebuie să opereze o cantitate foarte mare de funcții în timp real, în mod fiabil și în condițiile unor constrângeri stricte de cost. De exemplu, ADAS este o tehnologie disruptivă ce reprezintă o provocare fundamentală pentru modul în care sistemele auto de inginerie electrică și software au fost realizate și integrate până acum”, a declarat Marek Jersak, CEO Symtavision.

În zona Auto, Luxoft dezvoltă soluții pentru sistemele de infotainment, care se regăsesc în echipamentele mașinilor moderne de azi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *