Barrier continuă extinderea rețelei de retail. Următorul pas: Constanța Barrier continuă extinderea rețelei de retail. Următorul pas: Constanța
Compania Barrier, unul din liderii naționali în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, continuă extinderea rețelei de retail, prin deschiderea unui nou showroom în orașul... Barrier continuă extinderea rețelei de retail. Următorul pas: Constanța

Compania Barrier, unul din liderii naționali în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, continuă extinderea rețelei de retail, prin deschiderea unui nou showroom în orașul Constanța. Barrier a ajuns în acest moment la o rețea de 20 de magazine la nivel național și își propune să ajungă la un număr cât mai mare de unități specializate pe întreg teritoriul țării. În afara rețelei proprii de magazine, Barrier are și peste 100 de colaboratori, prin care comercializează produsele companiei. 

Mă bucur că putem consolida sistemul de franciză din industria tâmplăriei PVC, este un proiect pe care l-am perfectat de-a lungul unei perioade mai lungi de timp. Pentru că Barrier a devenit unul dintre cele mai cunoscute branduri din domeniu, conjugat cu tendința de maturizare a pieței, dar și cu reacțiile pozitive pe care le-am primit de la colaboratorii noștri, am considerat că este nevoie de o rețea extinsă de magazine specializate. Pentru acest an, dorim să deschidem încă 25 de francize, la nivel național, cu accent pe București, Moldova și Ardeal ca zone cu cel mai mare potențial de dezvoltare”, a spus Adrian Gârmacea, director general al companiei producătoare, Barrier.

Numărul locațiilor din oraș a ajuns în acest moment la trei, după ce în urmă cu o săptămână a fost deschis un alt magazin. Showroom-urile deschise la Constanța pun în practică conceptul implementat de companie pentru rețeaua de retail. Conceptul se referă la gama largă de produse de ultimă generație ale Barrier și la furnizarea de consultanță specializată a angajaților, pe partea de vânzare și pe cea tehnică, satisfăcând astfel cele mai complexe dorințe.

Pentru ca fiecare unitate francizată să fie operațională, Barrier investește 40.000 de euro/ magazin, costul incluzând: mobilier, set complet de mostre, program de proiectare și ofertare, signalistică interioară și exterioară, cursuri pentru întregul personal implicat în operarea francizei, prin intermediul ”Academiei Barrier”.

Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem franciză Barrier se numără: o rețea în continuă expansiune, showroom-uri amplasate strategic și elemente de identitate vizuală cu un design unic, care rămân în mintea consumatorilor. În plus, aderarea la rețeaua de francize Barrier permite unui francizat să beneficieze de rezultatele campaniei integrate de marketing. Un alt avantaj este reprezentat de faptul că investiția se recuperează rapid, neexistând redevențe sau taxe ascunse.

Investiția francizaților poate fi amortizată în termen de maximum șase luni pentru cei care activează deja în domeniul tâmplăriei PVC și de 1 an pentru cei care nu lucrează în acest moment în domeniu, în cazul acestora fiind necesară și investiția în scule profesionale de montaj, precum și achiziționarea unei mașini speciale pentru transportul produselor.

„Nu exista o rețea de magazine specializate la nivel național și ne-am dorit să fim primii care să ofere aceste servicii. Un atu al companiei Barrier este investiția continuă în personalul din magazine, care urmează cursurile de formare din cadrul Academiei Barrier pentru a oferi consultanță profesionistă clienților. În plus, periodic, angajații merg la cursuri de perfecționare, astfel încât să fie la curent cu toate noutățile din domeniu”, a declarat directorul de vânzări Barrier, Sebastian Ștefănescu.

Compania are un portofoliu vast de produse din care fac parte ferestrele, ușile rezidențiale și industriale, uși de garaj și rulouri și deține cele mai moderne linii de fabricație de la Rotox.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *