Rezultatele grupului PRO TV: venit de 157.6 mil. dolari și 24.7% cotă de piață Rezultatele grupului PRO TV: venit de 157.6 mil. dolari și 24.7% cotă de piață
În 2015, grupul PRO TV a obținut un venit net de 157.6 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 5.4% la rate constante ale... Rezultatele grupului PRO TV: venit de 157.6 mil. dolari și 24.7% cotă de piață

În 2015, grupul PRO TV a obținut un venit net de 157.6 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 5.4% la rate constante ale cursului de schimb, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014. OIBDA, profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare, a crescut cu 10.5% la cursul de schimb efectiv şi cu 31.9% la o rată constantă a cursului de schimb. Ratele constante ale cursului de schimb valutar, sau fluctuația like-for-like, reflectă impactul aplicării mediei cursului de schimb din perioada curentă asupra veniturilor şi cheltuielilor din perioada anterioară.

La nivelul întregului an 2015, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, grupul PRO TV a obținut, pe parcursul întregii zile, o medie de 4.6 puncte de rating și 24.7% cotă de piață, în timp ce principalul competitor a înregistrat 4.1 puncte de rating și 21.8% cotă de piață.

În prime time, grupul PRO TV a obținut în 2015, la nivelul publicului comercial, o medie de 11.8 puncte de rating și 31% cotă de piață, în timp ce grupul media poziționat pe locul doi a înregistrat 7.7 puncte de rating și 20.3% cotă de piață. Astfel, diferența față de principalul competitor în 2015 este de 10.7 puncte procentuale, mai mare cu 8% față de 2014, când diferența a fost de 9.9 puncte procentuale.

“În 2015, ne-am propus să le oferim românilor divertismentul, informația și conținutul pe care le așteptau. Fie că vorbim de programe de știri, emisiuni de divertisment, reality show-uri, filme de top, seriale internaționale cu milioane de fani în întreaga lume sau seriale de ficțiune special produse pentru români, ne dorim, de fiecare dată, să le oferim telespectatorilor mixul potrivit de programe, fără a face rabat de la calitate.”, spune Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

În top 20* de programe difuzate de toate canalele TV din România în 2015, la nivelul publicului comercial, 18 sunt producții PRO TV, primele trei poziții fiind ocupate de Românii au talent (sezonul 5, cu o medie de 18.1 puncte de rating și 45.6% cotă de piață), Sunt celebru, scoate-mă de aici! (medie de 14.9 puncte de rating și 30.7% cotă de piață) și Las Fierbinți – sezonul 8 (cu o medie de 14 puncte de rating și 33.2% cotă de piață).

“Ne bucurăm că, și în 2015, grupul PRO TV a obținut rezultate remarcabile la nivel de audiență, precum și o performanță financiară semnificativă în grupul CME. În 2016, avem încredere în puterea grupului nostru, în echipa noastră și, mai ales, în telespectatori, pe care ne propunem să îi inspirăm și să le fim alături prin programele și informațiile pe care le oferim. De asemenea, anul acesta, ne propunem să continuăm în forță integrarea digital – on screen, oferind conținut relevant, de calitate, tuturor celor care urmăresc programele noastre atât la televizor, cât și online.”, continuă Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

În România, din portofoliul grupului CME fac parte: PRO TV – liderul televiziunilor din România, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și PRO TV Internațional.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *