Cum a reușit să își crească Lem’s afacerile în 2015 Cum a reușit să își crească Lem’s afacerile în 2015
Lem’s, rețeaua de magazine de mobilă produsă în România în fabrica Lemet, a încheiat 2015 cu o cifra de afaceri de 279 milioane lei,... Cum a reușit să își crească Lem’s afacerile în 2015

Lem’s, rețeaua de magazine de mobilă produsă în România în fabrica Lemet, a încheiat 2015 cu o cifra de afaceri de 279 milioane lei, în creștere cu 9,4% față de 2014.

“2015 a fost un an de confirmare a previziunilor. Creşterea cifrei de afaceri este constantă, iar îmbucurător este faptul că numărul de clienţi a crescut şi are tendinţa de creştere permanent. Acest lucru dovedeşte că produsele noastre sunt dorite şi aşteptate de către consumatori. Lucrăm pentru a transforma fiecare client care a cumpărat prima oară de la noi, într-unul care să se întoarcă tot la noi de fiecare dată când are nevoie de un produs de mobilier” – declară Alexandru Rizea, Director General Lemet.

Motoarele creșterii au fost consolidarea gamei de canapele, datorită investițiilor pe zona de tapițerie, lansarea unei noi game de mobilă pentru living –linia Box –și investițiile de peste 7.5 milioane de lei în 6 noi magazine, deschise în Transilvania (Miercurea Ciuc, Alba Iulia, Sighișoara și Reghin), Moldova (Focșani) și în București (în centrul comercial Mega Mall).

Prin configurațiile Box, am vizat un public nou pentru Lem’s. Mă refer la un public mai tânăr, cu varste de 25-40 ani, cu venituri medii și peste medie, interesat în egală măsură de mobilier cu personalitate, cu o cromatică bogată și un design modern–minimalist. A fost un pariu câștigător, am constatat că publicul atras de designul Box este foarte interesat și de alte piese de mobilier, precum canapelele și fotoliile, soluțiile de depozitare sau măsuțele de cafea cochete” spune Adrian Rizea, Director Comercial Lem’s.

Pentru 2016, Lem’s continuă strategia aplicată cu succes, care a dus la consolidarea afacerii și a brandului pe piața de mobilă din România. De asemenea, continuă dezvoltarea rețelei la nivelul întregii țări, dupa ce anul trecut au fost deschise 6 magazine a caror suprafață însumează peste 7000 mp.

Creșterea vizată pentru 2016 se menține la 9-10 procente.

“In 2016 continuăm strategia de până acum, care seamănă foarte mult cu strategia firmelor care au ajuns „mari” tocmai datorită aplicării ei consecvente: creștere sănătoasă, sustenabilă. Tratăm fiecare angajat cu cea mai mare considerație. Alocăm timp și resurse pentru a ne face clienții fericiți. Ne străduim să facem lucrurile cât mai bine și investim atât în brand, cât și în tehnologia din fabrici, care asigură competitivitate produselor noastre” –adaugă Alexandru Rizea.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *