Segmentul rezidențial a crescut business–ul BILKA cu 42% în 2015.  2016 vine cu investiții de 3 mil. euro în extinderea liniilor de producție Segmentul rezidențial a crescut business–ul BILKA cu 42% în 2015.  2016 vine cu investiții de 3 mil. euro în extinderea liniilor de producție
BILKA, liderul pieței de acoperișuri, a încheiat 2015 cu o cifră de afaceri de peste 191 milioane de lei, în creștere cu 42% față... Segmentul rezidențial a crescut business–ul BILKA cu 42% în 2015.  2016 vine cu investiții de 3 mil. euro în extinderea liniilor de producție

BILKA, liderul pieței de acoperișuri, a încheiat 2015 cu o cifră de afaceri de peste 191 milioane de lei, în creștere cu 42% față de 2014, când a înregistrat afaceri de 134 milioane de lei. Peste 5,5 milioane de mp de țiglă metalică au fost produși și comercializați anul trecut de BILKA.

Compania a fost pentru al doilea an consecutiv și cel mai mare consumator român de tablă prevopsită cu peste 40.000 de tone procesate.

„În 2015 am realizat o cifră de afaceri de 191 milioane de lei, echivalentul a 43,1 de milioane de euro. Creşterea de 42% a fost determinată în principal de investițiile realizate anul trecut pentru creșterea și diversificarea gamei de producție, dar și de maturizarea investițiilor realizate în anii precedenţi. Doar anul trecut am instalat 10 noi linii de producție de accesorii pentru acoperiș și țiglă metalică și am avut alte 3 linii instalate în 2014 care s-au aflat în primul an complet de funcționare.  Totodată, suntem convinși că au început să se vadă eforturilor noastre de educare a pieței. Vânzările pentru sistemul pluvial au crescut cu 30% față de 2014, ajungând la vânzări de peste 6 milioane de euro.  În 2015, 9 din 10 clienți au optat pentru sistemul complet pentru acoperiș, spre deosebire de anii trecuți când înregistram doar 6 din 10 comenzi pentru un sistem complet. Aceste performanțe ne indică o maturizare a comportamentului de consum”, a declarat Horațiu Țepeș, proprietar BILKA.

Top 5 culori preferate de români în alegerea țiglei pentru acoperiș

2015 – 28% cotă de piață

Toate produsele au avut o contribuție pozitivă în creșterea cifrei de afaceri. Compania a înregistrat creșteri peste evoluția pieței, fapt care a dus și la creșterea cotei de piață. Dacă în 2014 BILKA deținea 24% din piața autohtonă de țiglă metalică, în 2015 a ajuns la aproximativ 28%.

Horațiu Țepeș, Bilka Steel

Horațiu Țepeș, Bilka Steel

”Câștigarea anuală de cotă de piață vine în urma strategiei de business care este gândită pe termen lung. Suntem o companie care se dezvoltă  sănătos și contribuie la creșterea pieței pentru că vom fi pe această piață și peste 20 de ani. Nu suntem o multinațională care a identificat o oportunitate pe piața din România urmând să se retragă când lucrurile nu mai merg bine. Această abordare ne aduce an de an o creștere a cotei de piață”, a declarat Horațiu Țepeș.

Piața de acoperișuri în 2015 – un plus de 10%

Conform studiilor interne ale companiei, piața de acoperișuri metalice a înregistrat în 2015 o creștere medie de 10%. Compania estimează că în 2015, piața a depășit ca și volum nivelul din 2008, ajungând la aproximativ 20 milioane mp de învelitori metalice comercializate.

”Spre deosebire de anii trecuți  am observat o creștere la nivelul pieței generată de lucrările rezidențiale noi care estimăm că reprezintă peste 50% din totalul pieței. Acest trend se poate menține și în 2016 dacă condițiile de creditare și susținerea achiziționării de locuințe noi din partea statului nu suferă modificări drastice”, a declarat Țepeș.

Tips & Tricks: cum să îți pregătești acoperișul pentru anotimpul ploios

2016 – 3 milioane de euro investiții

În 2016 o direcție importană în strategia de business a companiei este continuarea  planului investițional demarat în 2014 care se ridică la 10 milioane de euro. Investițiile bugetate pentru anul acesta se ridică la 3 milioane de euro și vizează în principal achiziția de noi linii de producție necesare închiderii seriei de investiții pentru produsele cu destinație rezidențial.

Bilka 15oct13”Creșterea vânzărilor, oportunitățile identificate în piață și previziunile pozitive pentru următorii ani, sunt factorii care ne permit să menținem un ritm alert al procesului de investiții. În plus, BILKA este o companie care crește alte 500 business-uri. Suntem responsabili de evoluția a peste 500 de parteneri care ne reprezintă în teritoriu, iar creșterea noastră se reflectă pozitiv și în business-urile lor”, a precizat proprietarul companiei.

Fabrica BILKA se întinde în prezent pe o suprafață de 45.000 mp cu destinație hale de producție, depozitare și birouri. Pe poarta fabricii au ieșit doar anul trecut peste 5,5 milioane mp de țiglă metalică, iar  în cei 9 ani de activitate peste 18,2 milioane mp.  Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

În 2015, BILKA și-a vândut produsele la nivelul întregii țări prin intermediul a peste 500 dealeri stabili. Rețeaua de distribuție BILKA acoperă integral teritoriul României.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *