Lufthansa, premiată la Superbrands România Lufthansa, premiată la Superbrands România
Românii aleg adesea Lufthansa atât atunci când călătoresc către destinații europene sau internaționale, cât și atunci când trebuie să desemneze compania aeriană care oferă,... Lufthansa, premiată la Superbrands România

Românii aleg adesea Lufthansa atât atunci când călătoresc către destinații europene sau internaționale, cât și atunci când trebuie să desemneze compania aeriană care oferă, în opinia lor, cele mai bune servicii în domeniu. Astfel, Lufthansa, principalul grup aviatic străin prezent în România, a primit distincția Superbrand odată cu cea mai nouă ediție a clasamentului brandurilor pe plan local.

”Brandul este cel care ne ajută să ne diferențiem de competiție. În condițiile pieței globale de astăzi, este vital să știi cum să te diferențiezi. Brandul nostru le vorbește oamenilor despre ADN-ul companiei, ne motivează angajații și le indică acestora direcția spre care ne îndreptăm. De asemenea, ne ajută să ne conectăm emoțional cu clienții noștri și să-i convingem să ne recomande altor potențiali clienți. Suntem foarte mândri să primim această distincție, care ne oferă un plus de motivație să rămânem cea mai bună alegere pentru clienții noștri”, a spus Antonio Tassone, Country Manager Lufthansa România și Moldova la primirea premiului.

Catalogul „Superbrands” este singurul studiu independent realizat în România ce reunește opiniile profesioniștilor și cele ale consumatorilor finali cu scopul de a alege și valida cele mai puternice branduri din România. Cercetarea analizează aproximativ 1.500 branduri, atât românești, cât și internaționale, care sunt active pe piața din România și acoperă peste 50 de domenii de activitate. Studiul de piață realizat de Ipsos pentru Superbrands România include, în acest an, 593 de branduri. Grupul de respondenți a fost format din 1.500 de persoane din mediul urban, cu educație superioară. În urma analizei, 300 de branduri au fost declarate Superbrands în România de către consumatorii români.

Compania îndeplinește criteriile Skytrax World Airline Awards 2015, cel mai prestigios clasament internațional din industria aviației, o referință internațională în termenii excelenței în acest domeniu. Lufthansa este un jucător economic important în România, cu 182 de zboruri săptămânale care conectează România cu hub-urile companiei din Frankfurt, Munchen, Düsseldorf, Zurich și Viena.

Alături de celelalte companii aeriene din grup, Eurowings, SWISS și Austrian, Lufthansa operează zboruri în 5 orașe din România: București, Timișoara, Cluj, Sibiu și Iași.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *