‘Make IT work’, noua campanie Toshiba ‘Make IT work’, noua campanie Toshiba
Toshiba anunță astăzi lansarea campaniei ‘Make IT work’, o nouă campanie majoră pan-Europeană adresată partenerilor de afaceri și clienților care operează în cadrul piețelor... ‘Make IT work’, noua campanie Toshiba

Toshiba anunță astăzi lansarea campaniei ‘Make IT work’, o nouă campanie majoră pan-Europeană adresată partenerilor de afaceri și clienților care operează în cadrul piețelor de dimensiuni medii și corporate.

‘Make IT work’ va funcționa ca umbrelă pentru produsele Toshiba de business și subliniază implicarea companiei pe această piață. Va susține, de asemenea, și promovarea noii game de produse Toshiba dedicate mediului de afaceri, care sunt acum disponibile în toată Europa.

‘Make IT work’ a fost creată pentru a demonstra poziția puternică deținută de Toshiba în satisfacerea nevoilor aflate în continuă dezvoltare ale mediilor profesionale actuale, atât prin intermediul gamelor diverse de soluții B2B, cât și prin nivelul de suport acordat partenerilor și clienților săi.

Noua gamă de produse de business de la Toshiba, cea mai variată de până acum, constă în douăsprezece noi platforme ce includ patru laptopuri de top și dispozitive hibrid – Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C și Portégé Z20t-C – toate fiind construite în baza valorilor Toshiba referitoare la securitate, fiabilitate, conectivitate și administrare ușoară. Acestea sunt echipate cu noile procesoare Intel® Core™ din generația 6, o componentă esențială pentru a oferi performanțe optime cu Windows 10 și maximizarea duratei de viață a bateriei.

Jorge Borges, Director de marketing al diviziei B2B, Toshiba Europe, declară: “Niveluri fără precedent de inovare tehnologică se prezintă afacerilor, cu oportunități incredibile pentru a le spori operațiunile. Dar provocarea pentru companii, în special de dimensiuni medii și din  segmentul corporate, este reprezentată de implementarea acestor tehnologii de creștere a eficienței, în timp ce se garantează siguranța și fiabilitatea pentru forța de muncă. Aceste aspecte stau la baza campaniei noastre “Make IT work” – credem că este platforma perfectă pentru a ne asigura că afacerile înțeleg faptul că suntem aici pentru a le ajuta să adopte strategii IT mai inteligente și mai eficiente, la fiecare pas din drum.”

“Suntem, de asemenea, foarte mândri de noile dispozitive dedicate mediului de afaceri. Acestea încorporează soluțiile renumite ale Toshiba pentru securitate, fiabilitate și administrare fără rival, precum și costurile eficiente ce asigură un puternic ROI,” adaugă Jorge Borges.

Toshiba oferă o gamă largă de soluții B2B, dincolo de dispozitivele hardware, inclusiv Toshiba Cloud Client Manager (TCCM) ce permite companiilor să își administreze cu ușurință dispozitivele printr-o soluție completă de management al acestora și mecanisme exhaustive ce asigură eficiență și conformitate.

Lansarea ’Make IT work’ care este susținută de o investiție de peste 1 milion euro, reafirmă implicarea Toshiba în piețele corporate și medii, urmând inițiativele anterioare cum ar fi ‘Get Modern with Toshiba’ și ‘Toshiba Means Business’, care au avut un succes semnificativ în sectorul IMM-urilor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *