4AcePR gestionează comunicarea Collezioni 4AcePR gestionează comunicarea Collezioni
4AcePR, agenție de comunicare integrată cu peste 13 ani de experiență, gestionează activitățile de lansare și comunicare strategică a showroom-ului multibrand Collezioni, dedicat produselor... 4AcePR gestionează comunicarea Collezioni

4AcePR, agenție de comunicare integrată cu peste 13 ani de experiență, gestionează activitățile de lansare și comunicare strategică a showroom-ului multibrand Collezioni, dedicat produselor exclusiviste pentru casă, care s-a deschis oficial pe 01 februarie, în zona Floreasca.

În cadrul showroom-ului sunt disponibile colecțiile Home Luxury Tableware, Home Linen, Home Luxury Tiles – produse pentru arta mesei, textile pentru baie și dormitor, respectiv faianță și gresie de la brandul recunoscut la nivel internațional Roberto Cavalli Home, dar și Gaia, Galassia și Cristallo Collezioni.

Strategia de comunicare integrată implementată de 4AcePR pentru Collezioni include activități de branding, media relations, online&social media, VIP Endorsement, precum și promovare directă, brandul adresându-se iubitorilor de obiecte exclusiviste, care își regăsesc inspirația în colecțiile marilor branduri.

“Eficiența comunicării unui brand pe piața produselor luxury depinde extrem de mult de modul în care reușește să înțeleagă nevoile clientul și de experiența pe care i-o oferă în fiecare interacțiune. Așadar, comunicarea showroomului Collezioni a avut la bază o cercetare amănunțită a specificului local al pieței de luxury, o piață în dezvoltare, care oferă numeroase oportunități de comunicare. Aceste oportunități sunt facilitate de tendințe precum digitalizarea și crearea unor comunități nișate, cu un stil de viață rafinat, extravagant, potrivit cu stilul promovat de Collezioni.” a declarat Mihaela Mitu, Managing Director 4AcePR.

Campania de comunicare are drept obiectiv poziționarea Collezioni drept un spațiu în care iubitorii de frumos își găsesc inspirația prin colecții definite de atitudine și rafinament, poziționarea având la bază atât selecția de produse, cât și amenajarea elegantă, care îmbină elemente ale stilului clasic cu cel modern.

“Succesul acestui proiect se bazează pe alegerea unor parteneri care să ne împărtășească viziunea legată de imaginea perfectă, atât când am făcut selecția brandurilor, a echipei care s-a ocupat de amenjarea spațiului, dar și a echipei de comunicare. Dincolo de promovarea showroom-ului, ne-am bazat pe expertiza agenției în crearea și dezvoltarea unor comunități extrem de specifice, care să rezoneze cu personalitatea puternică a brandurilor din portofoliu.” a declarat Roxana Alexandrescu, Managing Partner Collezioni.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *