Amour: bijuterii “îndrăgostite” în viziunea designerului Claudia Florentina Agheorghiesei Amour: bijuterii “îndrăgostite” în viziunea designerului Claudia Florentina Agheorghiesei
Brandul de bijuterii Claudia Florentina prezintă „Amour”, o colecție care aduce în prim plan o nouă abordare față de dragoste și legătura dintre cei... Amour: bijuterii “îndrăgostite” în viziunea designerului Claudia Florentina Agheorghiesei

Brandul de bijuterii Claudia Florentina prezintă „Amour”, o colecție care aduce în prim plan o nouă abordare față de dragoste și legătura dintre cei doi îndrăgostiți.

„Amour” se adresează femeii care nu trebuie să uite că este o persoană specială, că fiecare este autentică în felul ei, cu un mod aparte de a-și manifesta sentimentele. Colecția de bijuterii „Amour” (argint cu zirconiu) propusă de Claudia se distinge prin naturalețe, stil și denotă eleganță prin îmbinarea cu armonie a noțiunii de dragoste cu piesa de bijuterie.

Designul colecției este realizat de către Claudia Florentina Agheorghiesei, brand owner Claudia Florentina și sunt readaptări din opera marelui artist român, Constantin Brâncuși.

„Colecția de bijuterii „Amour” propune abordarea platonică a conceptului de dragoste față de iubirea concretă. Mi-am dorit să aduc în față o altă viziune în artă, care promovează noțiunea de dragoste dintr-un alt punct de vedere. Astfel, accentul se pune mai mult pe ideea de a iubi decât iubirea în sine. Vizitatorii vor putea găsi în magazin o experiență unică a sentimentului de dragoste”, declară Claudia Florentina Agheorghiesei, promotor al frumosului și brand owner Claudia Florentina.

„Fiecare femeie este o prințesă care își poate câștiga un statut special, prin job-ul pe care îl are, nu neapărat printr-o uniune”, adaugă Claudia Florentina.

Bijuteriile din colecția „Amour” by Claudia Florentina se găsesc în magazinul Helvetia (fostul Helvetansa) și online la http://claudiaflorentina.com.

Claudia Florentina Agheorghiesei este absolventă a Facultății Managementul Întreprinderii, din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” Iași, a Universității din Geneva, Facultatea Înalte Studii Economice și Facultatea de Arte Aplicate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *