Schimbari in fashion: campanii online, transmisiuni live si mai putine show-uri. Planurile Burberry in 2016 Schimbari in fashion: campanii online, transmisiuni live si mai putine show-uri. Planurile Burberry in 2016
Casa britanica de moda Burberry si-a facut oficiale planurile de viitor cu privire la modul in care isi va realiza, prezenta si vinde colectiile... Schimbari in fashion: campanii online, transmisiuni live si mai putine show-uri. Planurile Burberry in 2016

Casa britanica de moda Burberry si-a facut oficiale planurile de viitor cu privire la modul in care isi va realiza, prezenta si vinde colectiile de podium, de acum incolo. Din luna septembrie a acestui an, Burberry  schimba radical calendarul prezentarilor de moda.

Astfel, cele patru show-uri anuale dedicate barbatilor si femeilor vor deveni doua. Acest nou format nu va mai tine cont de restrictii de sezon si se va adresa unei audiente globale.

Astfel, traditionalele show-uri de primavara-vara si toamna-iarna vor fi inlocuite cu prezentari de moda ce vor avea loc in lunile februarie si septembrie. In plus, colectiile vor putea fi achizitionate din magazine si in mediul on-line, imediat dupa prezentarea acestora pe podiumurile de moda, ceea ce va reduce semnificativ distanta dintre momentul prezentarii pieselor vestimentare pe catwalk si disponibilitatea lor spre achizitionare de catre publicul consumator.

„Schimbarile pe care le facem ne vor permite sa stabilim o conexiune reala intre emotia pe care o declansam in timpul prezentarii unei colectii pe podium si momentul in care oamenii pot achizitiona colectia in sine. De-a lungul timpului, show-urile noastre au mers in aceasta directie: de la transmisiuni live, la posibilitatea de a comanda piese vestimentare direct de pe runway, la campanii media desfasurate pe platformele sociale. Acesta este cel mai recent pas al unui proces creativ in continua evolutie”, spune Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry.

Inca de la inceputul acestui an, colectiile au evoluat odata cu show-urile, realizand un mix al liniilor Brit, London si Prorsum. Aceasta abordare va continua prin fuziunea celor trei linii intr-o singura colectie Burberry, ce va fi destinata consumatorilor din intreaga lume. Ca rezultat imediat al acestor schimbari, show-urile anuale dedicate barbatilor si prezentate publicului in lunile ianuarie si iunie nu vor mai continua sa existe.

In schimb, casa de moda britanica va lucra la o colectie ce va juca un rol important in calendarul masculin al modei internationale.

O schimbare majora va fi si in cadrul magazinelor din intrega lume care, imediat dupa prezentarea colectiilor pe podium vor avea disponibile spre vanzare piesele respective.

Dupa succesul inregistrat cu campanii live, pe Snapchat si Instagram, principalele campanii publicitare vor aparea in continuare pe canalele digitale „cheie” si print, imediat dupa ce colectiile au fost prezentate pe podium.

Infiintata in 1856, Burberry este un brand britanic de lux cu o reputatie globala in privinta inovatiei si designului vestimentar. Burberry are cinci divizii, ce acopera zona dedicata femeilor, barbatilor, copiilor, accesoriilor si produselor de frumusete. Compania este listata la Bursa de Valori de la Londra.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *