New Trends: Barbie înaltă, Barbie mignonă și Barbie cu … “forme” New Trends: Barbie înaltă, Barbie mignonă și Barbie cu … “forme”
Din 2016, cea mai cunoscută păpușă din lume, Barbie, se apropie de o femeie “adevărată”. Ea apare în trei alte versiuni: Barbie înaltă, Barbie mignonă... New Trends: Barbie înaltă, Barbie mignonă și Barbie cu … “forme”

Din 2016, cea mai cunoscută păpușă din lume, Barbie, se apropie de o femeie “adevărată”. Ea apare în trei alte versiuni: Barbie înaltă, Barbie mignonă și Barbie cu … “forme”. Lansarea noilor modele a captat atenția presei internaționale, care a comentat că Barbie – cu o istorie de 57 de ani – începe să devină o femeie adevărată”, în contextul criticilor aduse, de-a lungul anilor, proporțiilor „imposibile” ale celebrei păpuși.

Oana Stoianovici, coach și specialist în dezvoltare personală și feminitate, crede că presiunea publică în creștere pentru schimbarea viziunii asupra frumuseții feminine determină companiile ca, în cele din urmă, să-și racordeze “filosofia” la tendințe.

oana stoianovici “Societatea actuală a început să părăsească șabloanele în care a forțat femeia să intre, iar companiile încep să servească nevoia femeii de a fi reprezentată autentic. Trăim din ce în ce mai mult nevoia de fi recunoscuți și apreciați pentru unicitatea noastră. Frumusețea nu este un standard, ea se naște în ochii celui care o caută, mai degrabă decât o judecă”, declară Oana Stoianovici.

În opinia specialistului, păpușa Barbie este, de fapt, un reper pentru multe fetițe în devenirea lor ca femei, ceea ce poate afecta stima lor de sine. De aceea, este important ca mesajul pe care îl oferim copiilor, în diverse contexte, să pună accent pe valoarea unicității care derivă din diversitate.

“Culoarea, forma și orice expresie derivată din acestea sunt acceptate ca noi standarde de frumos, așa cum sunt femeile în realitate. Ne întoarcem la normal și firesc. O femeie strălucește atunci când are grijă de ea și alocă timp pentru sufletul ei. Devine, astfel, mult mai liniștită și echilibrată, ceea ce se reflectă în relațiile mai armonioase cu cei din jur. Prin noua abordare, Barbie poate contribui la această mare revoluție care înseamnă ca noi, ca femei, să nu ne mai raportăm la standarde, ci să ne acceptăm și să avem o mai mare încredere în noi înșine, așa cum suntem”, declară specialistul.

barbie original

barbie petite

barbie tall

barbie curved

Conferință despre accesul la frumusețea și resursele interioare

În data de 12 martie 2016, Oana Stoianovici va susține, la București, o conferință pe teme de dezvoltare personală a femeii, cu titlul „O zi de femininitate”. Participantele vor descoperi cum femeia poate avea grijă de ea însăși, reușind, în același timp, să găsească echilibrul în îndeplinirea diverselor roluri în familie și în societate. Mai multe detalii pe www.thefeminine.eu si www.facebook.com/oanastoainovici.ro

Coach cu experienta de peste 11 ani și specialist în feminitate, Oana Stoianovici a interacționat cu peste 2000 de femei în ultimii ani. În activitatea ei, specialistul le sprijină pe femei să-și atingă potențialul lor cel mai înalt.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *