H&M vinde haine și accesorii de peste 22 mld. euro în întreaga lume și aduce un nou brand în România H&M vinde haine și accesorii de peste 22 mld. euro în întreaga lume și aduce un nou brand în România
Retailerul suedez de îmbrăcăminte Hennes&Mauritz, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața mondială de profil, a dat publicității cele mai recente informații... H&M vinde haine și accesorii de peste 22 mld. euro în întreaga lume și aduce un nou brand în România

Retailerul suedez de îmbrăcăminte Hennes&Mauritz, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața mondială de profil, a dat publicității cele mai recente informații financiare privind activitatea sa în anul fiscal 2015.

Compania a raportat venituri totale de peste 22 de miliarde de euro la nivel mondial (în perioada 1 dec. 2014- 30 nov. 2015), cu 19% peste cele din anul anterior. Totodată, compania a ajuns să opereze 3,924 de magazine în 61 de piețe, 413 dintre ele fiind deschise în ultimul an. Totodată, H&M a adăugat și 10 noi magazine online, numărul total al acestora ajungând la 23 (retailerul vinde online și în țara noastră).

În aceeași perioadă, profitul retailerului a crescut cu 5%, până la nivelul de 2,2 mld. de euro.

“2015 a fost un an de extindere pentru H&M. Am deschis 413 noi magazine, iar vânzările au crescut pentru toate brandurile din portofoliu: H&M, H&M Home, COS, & Other Stories, Weekday, Monki și Cheap Monday. Și în ceea ce privește profitul companiei, 2015 a fost cel mai bun an”, a declarat într-un comunicat de presă Karl-Johan Persson, CEO-ul H&M.

Oficialul companiei a precizat faptul că și în 2016 H&M plănuiește să mărească rețeaua cu 10-15%. Astfel, până la finalul anului, compania dorește să deschidă 425 de noi magazine, intrând și pet rei noi piețe: Noua Zeelandă, Cipru și în Puerto Rico. Se va mări și rețeaua de magazine online, cu 9 noi piețe: Irlanda, Japonia, Grecia, Croația, Slovenia, Estonia, Letonia, Lituania șu Luxemburg.

În ceea ce privește cele mai mari piețe de desfacere ale H&M, acestea sunt Germania (449 magazine), SUA (415 magazine), Marea Britanie (264 magazine), Franța (222 magazine) și China (353 magazine). În top zece se mai află și Suedia, Italia, Spania, Olanda și Elveția.

Referitor la țara noastră, suedezii au încasat din magazinele locale peste 193 de milioane de euro, cu 40% (în coronae suedeze) mai mult ca în anul fiscal 2014. Compania a deschis în România patru noi magazine, ajungând la o rețea locală de 42 de unități.

Rezultatele bune din țara noastră au contribuit, cel mai probabil, la decizia oficialilor H&M de a aduce un nou brand în acest an. Este vorba despre COS, adresat clienților cu venituri peste medie, unul dintre brandurile de top ale retailerului.

Pe lângă țara noastră, COS va mai ajunge și în Cehia, Letonia, Malaezia și Arabia Saudită (prin franciză).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *