1 din 5 case noi din România, amenajate cu tâmplărie de aluminiu 1 din 5 case noi din România, amenajate cu tâmplărie de aluminiu
Potrivit Reynaers Aluminium România, parte a liderului european pe segmentul soluţiilor de aluminiu pentru sectorul de construcţii, ultimii ani au adus schimbări majore în... 1 din 5 case noi din România, amenajate cu tâmplărie de aluminiu

Potrivit Reynaers Aluminium România, parte a liderului european pe segmentul soluţiilor de aluminiu pentru sectorul de construcţii, ultimii ani au adus schimbări majore în percepţia celor care îşi construiesc locuinţe, calitatea fiind acum pe primul loc în alegerea materialelor.Astfel, în ceea ce priveşte tâmplăria aleasă, 1 din 5 români care au în dezvoltare o locuinţă optează pentru aluminiu, în detrimentul celei din PVC.

„Chiar dacă majoritatea pieţei preferă în continuare tâmplăria din PVC, am remarcat o educare treptată în rândul celor care îşi construiesc o locuinţă, 20% dintre aceştia alegând astăzi profilele din aluminiu în defavoarea altor materiale alternative”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers România.

În acest fel, pentru proiectele rezidenţiale, cele mai multe cereri vizează repere pentru uşi şi ferestre batante, în timp ce doar 10% dintre clienţi îşi îndreaptă atenţia către reperele pentru modele glisante.

De asemenea, dincolo de selectarea produselor din aluminiu, potrivit companiei, clienţii sunt atraşi în mod special de gamele premium, exigenţele lor atingând un stadiu de maturitate în ceea ce priveşte calitatea produselor până în cele mai mici detalii.

Astfel, susţine reprezentantul companiei, diferenţa de preţ dintre aluminiu şi PVC, în valoare de circa 40%, este compensată prin numeroasele avantaje pe termen lung, oferite de tâmplăria din aluminiu, atât în termeni de durabilitate, cât şi în ceea ce priveşte economiile la nivel fonic şi termic.

În plus, metalul este mult mai atractiv şi din punct de vedere estetic, acesta fiind un criteriu de bază pentru clienţii care pun accent pe design şi pot selecta dintr-o paletă de 400 de nuanţe şi finisaje.

„Ţinând cont de performanţele ridicate şi de creşterea pieţei de construcţii pe segmentul rezidenţial, în anul următor, ne aşteptăm la o majorare cu cel puţin 10% a comenzilor de produse pentru uşi şi ferestre”, a adăugat Daniel Popa.

Reprezentantul companiei susţine aceste estimări atât prin creşterea uşoară a pieţei de construcţii, cât şi datorită inaugurării primului depozit al companiei, în cadrul căruia se vor regăsi permanent în stoc cele mai solicitate serii de produse, printre care profile de aluminiu şi accesorii pentru pereţi cortină, uşi şi ferestre. De asemenea, odată cu implementarea acestuia, clienţii vor avea la dispoziţie şi servicii de distribuţie, transport sau suport tehnic din partea echipei Reynaers România.

Cu sediul central în Duffel, Belgia, Reynaers Aluminium este unul din liderii europeni specializaţi în dezvoltarea soluţiilor durabile de aluminiu pentru uşi, ferestre, pereţi cortină, sisteme glisante, parasolare şi sere. Infiinţată în anul 1965, compania Reynaers are peste 1.500 de angajaţi în 37 de ţări din întreaga lume şi exportă în peste 60 de ţări de pe 5 continente.

Prezenţă pe piaţa locală încă din 2006, Reynaers Aluminium România a cunoscut o creştere rapidă pe piaţa de profil, produsele adrsându-se proiectelor rezidenţiale, comerciale, office sau industriale. În 2014 compania a raportat, pe plan local, un business de 4 milioane de euro.

Printre lucrările de referinţă ale companiei se numără Aeroportul Henri Coandă, Braşov Business Park, Promenada Mall, Aeroportul din Cluj-Napoca sau Plaza România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *