Cu mai puține TV-uri vândute în 2015 și cu o competiție puternică pe smartphone-uri, LG anunță venituri mai mici Cu mai puține TV-uri vândute în 2015 și cu o competiție puternică pe smartphone-uri, LG anunță venituri mai mici
2015 a fost un an plin de provocări, spun oficialii producătorului coreean de electronice LG, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața... Cu mai puține TV-uri vândute în 2015 și cu o competiție puternică pe smartphone-uri, LG anunță venituri mai mici

2015 a fost un an plin de provocări, spun oficialii producătorului coreean de electronice LG, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața internațională de profil.

Astfel, compania a realizat un profit operațional de 1,03 miliarde de dolari în 2015, versus cele 1,58 de miliarde de dolari din 2014. Veniturile LG au scăzut și ele anul trecut, la 48,8 miliarde de dolari, de la 50,98 miliarde de dolari în 2014.

“Scăderea este rezultatul cererii mai mici pentru televizoare și a avansului redus pe care l-a avut segmentul smartphone-urilor în 2015”, spun reprezentanții companiei.

Nici chiar vânzările din al patrulea trimestru din 2015 nu au reușit să salte veniturile totale ale LG. în T4 2015, compania a realizat un profit operațional de 301,38 milioane de dolari, cu 27% peste cel din perioada similar a lui 2014. Oficialii LG afirmă că performanța departamentelor de home entertainment și electrocasnice au contribuit la această creștere. Tot în T4 2015, veniturile LG au ajuns la 12,57 miliarde de dolari, cu 3,8% peste cele din 2014.

Divizia de Home Entertainment a avut o evoluție foarte bună, oficialii LG fiind de părere că 2016 va fi un an extraordinar pentru unitățile OLED și Super 4K Ultra HD, având în vedere și interesul sporit pentru acestea de la CES 2016.

În ceea ce privește segmentul mobile, compania a livrat în T4 2015 circa 15,3 milioane de smartphone-uri, în total fiind vândute 59,7 milioane de unități în 2015. Numărul reprezintă o creștere mica (de circa 600.000 de telefoane) față de 2014.

“Așteptările noastre sunt mai mari odată cu introducerea liniei ultra-premium LG Signature din 2016. Credem că aceasta va revitaliza brandul LG pe alte piețe unde competiția este extrem de puternică”, au mai spus oficialii LG în comunicatul dat publicității.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *