România, piață de aproape 4 mil. euro pentru Miele. Vrem aspiratoare și mașini de spălat. Ce vor germanii care cumpără de 1 mld. de euro? România, piață de aproape 4 mil. euro pentru Miele. Vrem aspiratoare și mașini de spălat. Ce vor germanii care cumpără de 1 mld. de euro?
Producătorul de electrocasnice premium Miele, una dintre cele mai importante companii de profil la nivel mondial, a raporat un avans de 64% al vânzărilor... România, piață de aproape 4 mil. euro pentru Miele. Vrem aspiratoare și mașini de spălat. Ce vor germanii care cumpără de 1 mld. de euro?

Producătorul de electrocasnice premium Miele, una dintre cele mai importante companii de profil la nivel mondial, a raporat un avans de 64% al vânzărilor la nivel local pentru anul 2015, comparativ cu 2014, ajungând la suma de 15,6 milioane de lei (circa 3,51 milioane de euro).
“2015 a fost cel mai bun an al nostru”, a declarat în cadrul unui eveniment de presă Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România.

Potrivit acesteia, printre motoarele business-ului Miele în România s-au numărat avansul de 15% al pieței locale de electrocasnice, schimbarea comportamentului de achiziții al clienților, dar și schimbarea în totalitate a gamei de produse disponibile la nivel local.

“Piața de electrocasnice din România este în curs de maturizare; clienții sunt mai selectivi, mai atenți la caracteristicile produselor, la design-ul și durabilitatea acestora, deci mai dispuși să investească în electrocasnice de calitate. În mod particular, clienții Miele sunt persoane educate, cu venituri peste medie, care călătoresc, au avut primul contact cu brandul în afara țării și se informează înainte de a face o achiziție”, a mai spus reprezentantul Miele.

Miele estimează o creștere de 90% a numărului de mașini de spălat vase vândute în România

În 2015, Miele a lansat mai multe electrocasnice premium cu tehnologii unice. Astfel, Miele a adus în România, prima mașină de spălat cu Full TouchControl, modelul WMV 960, primul espressor cu funcția de detartrare automată, CM 7500, prima mașină de spălat vase cu tehnologia patentată Knock2Open, G 6000, și singurul cuptor combinat cu abur și microunde, DGM 6800.

Din datele Miele, categoriile de produse cu cele mai bune vânzări la nivelul țării noastre au fost aspiratoarele (cu o cotă de circa 12% în încasări), mașinile de spălat rufe și uscătoarele. Valoarea medie a coșului de cumpărături în România a fost de circa 400 de euro pentru diferitele produse comercializate de Miele pe lângă electrocasnice (soluții de curățare, detergenți), și de 10.000 de euro pentru aparatura de bucătărie. 

Miele deschide la Târgu Mureș al patrulea magazin exclusiv din România

Espressorul CM7500 MieleComparativ, în Germania, o piață ce aduce 1 miliard de euro la business-ul Miele, cele mai dorite produse au fost mașinile de spălat vase,  mașinile de spalat rufe și uscătoarele.

Totodată, în România, gama de aparatură profesională, destinată industriei HoReCa sau celei de sănătate, are o pondere de 12% din totalul veniturilor.

Pe parcursul anului trecut, compania a încheiat o serie de noi parteneriate, a deschis două magazine exclusive și a extins rețeaua de distribuție în toată țara. Compania a lansat un showroom online de electrocasnice premium  pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse Miele, a deschis la Sibiu cel de-al treilea magazin exclusiv din România (acesta expune toate categoriile de produse Miele disponibile în România). În același timp, în 2015, Miele a deschis și un magazin exclusiv la Târgu Mureș, al patrulea din România, cu o suprafață de 60 de metri pătrați, dar a consolidat și parteneriatul cu rețele de retail electro-IT, Altex și Flanco.

Loredana Butnaru, Miele: Transilvania este cea mai bună regiune pentru noi

“Clienții care au cumpărat prin intermediul platformei eMAG reprezintă cam 5% din totalul încasărilor din anul 2015. Putem spune că vânzările din online aduc 10% din veniturile noastre, restul de 90% fiind din magazinele fizice. Clienții vor să vadă produsele înainte de a le cumpăra, de aceea este un interes mai mare pentru magazinele traditionale”, a mai spus Loredana Butnaru.

Potrivit acesteia, Bucureștiul aduce circa 25% din încasări, cea mai bună regiune după Capitală fiind Transilvania, în general, Brașovul fiind al doilea oraș din țară la vânzări.

Tocmai de aceea, reprezentanta companiei afirmă faptul că Miele va deschide două noi magazine exclusive în România în 2016, urmând să consolideze și parteneriatele cu retailerii online. Miele_Knock2Open_Foto2

“Pentru că 2015 a fost un an exceptional pentru noi, pot spune că varianta pesimistă de creștere pentru 2016 este de doar 10%. Cu siguranță va fi mai mult”, a concluzionat Butnaru.

Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparținând familiilor Miele şi Zinkann – aflate astăzi la a patra generație.

Miele este cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.660 de angajați, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări și în 50 de țări prin intermediul distribuitorilor și importatorilor. În anul financiar 2014/2015 a obținut vânzări în valoare totală de 3,49 de miliarde de euro.

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreținere a rufelor; mașini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri.

Electrocasnicele încorporabile și aspiratoarele au dus businessul Miele la 3,49 mld. euro în anul fiscal 2014/2015

În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreținere a rufelor și mașini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale și de laborator.

În 2007, Miele Appliances SRL și-a deschis porțile și în România, una dintre principalele țări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *