Cum s-a văzut piața de anunțuri online în 2015? Cum s-a văzut piața de anunțuri online în 2015?
Anul trecut, OLX.ro și-a întărit poziția de lider al categoriei de anunțuri online, în decembrie 2015 având cu 80% mai mulți vizitatori comparativ cu... Cum s-a văzut piața de anunțuri online în 2015?

Anul trecut, OLX.ro și-a întărit poziția de lider al categoriei de anunțuri online, în decembrie 2015 având cu 80% mai mulți vizitatori comparativ cu aceeași periadă din 2014. Mai mult, în ultima lună a anului trecut, OLX.ro a fost cel mai vizitat site din România cu 9,4 milioane de vizitatori unici, peste 554 milioane de afișări și mai mult de 34 de milioane de vizite (conform SATI.ro, BRAT).

În ceea ce privește mobilitatea, aplicațiile OLX.ro pentru iOS, Android și Windows Phone au fost instalate anul trecut pe aproape 2 milioane de terminale mobile. Astfel, în luna decembrie 2015 s-a înregistrat o creștere de 190% față de aceeași perioadă din 2014. Cu un număr de aproximativ 140.000 de descărcări în fiecare lună, toate cele trei aplicații OLX.ro ocupă primul loc în categoriile de care aparțin, Lifestyle pentru Windows Phone și iOS, respectiv categoria Shopping pentru Android.

Aceeași tendință crescătoare se observă și în cazul anunțurilor postate, anul trecut românii încărcând peste 14 milioane de oferte noi. Înregistrând o medie lunară de aproximativ 1 milion de anunțuri noi înregistrate în cadrul platformei, categoriile preferate de români au fost Electronice și Electrocasnice, cu un total de 3,8 milioane de anunțuri noi, Auto, Moto și Ambarcațiuni cu peste 3,4 milioane oferte și Imobiliare cu 1,8 milioane. De asemenea, Locuri de muncă a fost categoria cu una dintre cele mai semnificative creșteri de anul trecut, având cu peste 140% mai multe anunțuri față de 2014.

De asemenea, românii și-au demonstrat din nou creativitatea în realizarea unor oferte cu adevărat inedite și pline de umor precum: crucea scoasă din apă de Bobotează, ghidul de agățat la Vama Veche și la BAC, pupicii de neuitat cu ocazia Valentine’s Day sau sarmalele cu răvaș de Crăciun.

Cu oferte variate și accesibilite pentru toate buzunarele, anul trecut au fost încărcate zeci de mii de anunțuri ce ofertau servicii sau produse gratuite. Cele mai piperate prețuri au fost semnalate în categoria Imobiliare, cu sume variind între 10 și 19 milioane de euro pentru terenuri agricole sau spații mari de birouri aflate în centre urbane.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *