2015, anul recordurilor de audiență la PRO TV! Ce emisiuni au fost în TOP? 2015, anul recordurilor de audiență la PRO TV! Ce emisiuni au fost în TOP?
PRO TV a continuat să le ofere telespectatorilor, și în 2015, cele mai impresionante producții, cele mai noi și apreciate filme, entertainment de calitate... 2015, anul recordurilor de audiență la PRO TV! Ce emisiuni au fost în TOP?

PRO TV a continuat să le ofere telespectatorilor, și în 2015, cele mai impresionante producții, cele mai noi și apreciate filme, entertainment de calitate și cele mai bine documentate programe de știri. PRO TV a fost alegerea numărul 1 a telespectatorilor, fiind lider de piață în România și în acest an.

Noile producții, Sunt celebru, scoate-mă de aici!, Ferma vedetelor sau Clipa de fericire, alături de producțiile consacrate, precum Românii au talent sau Vocea României, au devenit adevărate fenomene, care au marcat acest an. Atributele programelor PRO TV au fost inovația, ineditul, emoția, umorul, acțiunea și divertismentul, transformând producțiile în succese remarcabile!

2015, anul recordurilor de audiență la PRO TV!

Oferta PRO TV din anul 2015 a adus producții pe care românii le-au urmărit cu sufletul la gură, aducând recorduri de audiență.

PRO TV a fost in pole position încă din primele luni ale anului 2015, începând cu Sunt celebru, scoate-mă de aici!, care a fost cel mai performant reality show difuzat vreodată de o televiziune din România, cu o medie de 14.9 puncte de rating și 30.7% share și continuând cu Ferma vedetelor, care a înregistrat 97% leadership pe o perioadă de nu mai puțin de 3 luni.

Emisiunea Visuri la cheie a adus pentru PRO TV un record la nivelul cotei de piață, una dintre poveștile acestui sezon înregistrând 33.7% share. Luna octombrie a adus un nou record de cotă de piață pentru un episod al celui mai urmărit serial de comedie, Las Fierbinți: 38.3%! De asemenea, PRO TV a înregistrat în luna octombrie cele mai bune rezultate ale unui canal TV în România în prime time, cu o medie de 25.3% cotă de piață.

Lucia Antal, Director Marketing PRO TV, a declarat: „Ne-am dorit ca în 2015 să le oferim telespectatorilor o varietate mare de programe: producții, emisiuni, filme, seriale și formate care să fie pe placul lor, iar rezultatele pe care le vedem acum confirmă că am reușit să ajungem în casele românilor. Am avut un început de an în forță, cu producția fenomen Sunt celebru, scoate-mă de aici!, am continuat cu Ferma vedetelor, care a obținut rezultate incredibile timp de 3 luni consecutive, apoi cu producțiile deja consacrate în România, precum Românii au talent, Visuri la cheie, Las Fierbinți sau Vocea României, toate cu rezultate foarte bune. Suntem convinși că grila pe care am pregătit-o pentru 2016 va continua să le ofere românilor informațiile, divertismentul și inovația cu care i-am obișnuit deja!”.

Rezultate PRO TV ianuarie – decembrie 2015

În perioada 1 ianuarie –  31 decembrie 2015, PRO TV a înregistrat în prime time un rating mediu de 9.1 puncte și o cotă de piață de 23.9% în rândul publicului comercial, adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, la mare distanță de televiziunea de pe locul doi, care a obținut 5.3 puncte de rating și 14% share. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a atins în 2015 un rating mediu de 3.5 puncte și o cotă de piață de 18.9%, în timp ce televiziunea situată pe locul doi a înregistrat un rating de 2.8 puncte și o cotă de piață de 14.7%.

PRO TV și-a depășit competiția la o distanță considerabilă și la nivelul publicului urban. În 2015, postul a înregistrat un rating mediu de 7.9 puncte și o cotă de piață de 17.3% în prime time, mult peste rating-ul de 5.2 puncte și share-ul de 11.5% atinse de televiziunea de pe locul doi. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut 3.2 puncte de rating și 14.2% share, în timp ce locul doi a înregistrat 2.8 puncte de rating și 12.5% share.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor și la nivel național, atingând un rating mediu de 8.1 puncte și un share de 17.8% în prime time, respectiv un rating de 3.3 puncte și un share de 14.6% pe parcursul întregii zile. Următorul competitor a înregistrat în prime time 5.1 puncte de rating și o cotă de piață de 11.1% și un rating de 2.9 puncte și un share de 12.6% pe parcursul întregii zile.

Adrenalină, emoții și pasiune – ingredientele show-urilor de top!

Emoțiile, pasiunea și adrenalina au fost elementele care au adus audiențe record producțiilor PRO TV. Topul emisiunilor de divertisment la nivelul publicului comercial este condus de show-urile PRO TV:

  Emisiune   Rating Share
1 ROMÂNII AU TALENT PRO TV 18.1 45.6%
2 SUNT CELEBRU, SCOATE-MĂ DE AICI! PRO TV 14.9 30.7%
3 VISURI LA CHEIE PRO TV 10.9 26.4%
4 VOCEA ROMÂNIEI PRO TV 10.7 28.1%
5 MASTERCHEF PRO TV 10 23.7%

Cel mai urmărit show marca PRO TV, Românii au talent, a reunit și în acest sezon momente fascinante ale românilor dornici să-și împărtășească talentul cu întreaga țară! Românii au talent a fost și în 2015 cel mai urmărit show din istoria televiziunii din România, lider absolut de audiență pe toate segmentele de public. La nivelul publicului comercial, Românii au talent a înregistrat cifre impresionante: 18.1 puncte de rating și 45.6% share.

Sunt celebru, scoate-mă de aici! a fost revelația începutului de an. Timp de trei săptămâni, telespectatorii au putut urmări, live, captivanta experiență a 12 vedete în jungla africană. Show-ul fenomen al începutului de an a înregistrat la nivel comercial o audiență medie de 14.9 puncte de rating și o cotă de piață de 30.7%!

Visuri la cheie a readus, prin intermediul celui de-al doilea sezon, speranța în viața românilor mai puțin norocoși. Producția emoționantă a marcat și în această toamnă viețile românilor cu care soarta a fost dură. Cifrele au fost și în acest sezon la înălțime: 10.9 puncte de rating și 26.4% share pe publicul comercial.

Portativul de la Vocea României a continuat într-o notă fabuloasă cu noi reguli și voci puternice. Ritmul audiențelor de top a fost resimțit și în show-ul în care doar vocea contează. Vocile senzaționale și cei patru antrenori, alături de Pavel Bartoș, au fost ingredientele de succes care au poziționat Vocea României pe prima poziție în clasamentul show-urilor muzicale, aducând un nou sezon cu 100% leadership de audiență. Pe segmentul publicului comercial, PRO TV a înregistrat o medie de 10.7 puncte de rating și 28.1% share.

MasterChef a dominat topul audiențelor și în acest sezon, oferind telespectatorilor un meniu asezonat cu preparate de top, probe spectaculoase și concurenți determinați. Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean au adus telespectorilor un sezon presărat cu ingrediente premium: probe spectaculoase, concurenți pasionați și invitați de seamă. La nivelul publicului comercial, cel mai  urmărit cooking show din România a înregistrat o medie de 10 puncte de rating și 23.7% share.

În prima jumătate a anului 2015, Ferma vedetelor a reunit 12 vedete, care au înfruntat provocări și sarcini inedite, asemănătoare celor de acum 100 de ani. Timp de 3 luni, reality show-ul a adus în fața telespectatorilor fața nevăzută a vedetelor, care au ieșit din zona lor de confort, și a arătat cum au făcut față, zilnic, provocărilor vieții la fermă. Ferma vedetelor a înregistrat pe segmentul comercial o medie de 9.6 puncte de rating și 23.7% share, situându-se pe locul 6 în clasamentul show-urilor de divertisment în 2015.

Următorul loc în clasament este ocupat de Clipa de fericire, emisiunea care a pus în centrul atenției oameni simpli, adevărați, cu care viața nu a fost întotdeauna ușoară, iar Amalia Enache le-a arătat că o clipă de fericire poate schimba totul și că cel mai important este să nu își piardă speranța și optimismul. Emisiunea Clipa de fericire, prezentată de Amalia Enache, a înregistrat o medie de 7.4 puncte de rating și 18% cotă de piață.

Știrile obiective au poziționat PRO TV pe prima poziție în preferințele telespectatorilor!

PRO TV a dovedit și în acest an că informația de calitate, prezentată profesionist și obiectiv, este esențială pentru telespectatori. Programele Știrilor PRO TV au fost lider de audiență în 2015, iar noul studio de știri, dotat cu tehnologie de ultima generație, care se aliniază la cele mai noi tendințe de pe piața internațională, le oferă telespectatorilor o experiență vizuală inedită!

În 2015, primele 5 poziții în topul programelor de știri pe segmentul publicului comercial sunt (cifrele de audiență sunt pentru perioada 1 ianuarie – 30 decembrie):

  1. Vremea, Știrile PRO TV 19:00 – 8.3 puncte de rating și 22.1% share
  2. Sport, Știrile PRO TV 19:00 – 7.9 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV 19:00 – 7.7 puncte de rating și 23.7% share
  4. Știrile PRO TV 22:30 – 6.7 puncte de rating și 19.8% share
  5. Observator 19:00 – 4.8 puncte de rating și 14.9% share

România, te iubesc! a prezentat, și în acest an, anchete și reportaje senzaționale, a continuat să arate românilor fața nevăzută a țării lor și să prezinte exemple de români cu care ne mândrim, pentru care „se poate și altfel” a devenit un motto și un stil de viață. Materialele pregătite de echipa România, te iubesc! au înregistrat audiențe de top. Astfel, pe segmentul publicului comercial, audiența medie a fost de 5.5 puncte de rating și 16.7% cotă de piață, față de locul secund, care a înregistrat 2.8 puncte de rating și 8.6% cotă de piață.

Telespectatorii au ales și în 2015 informația de calitate prezentă în cadrul emisiunilor de tip magazin ale PRO TV, acestea ocupând primele poziții în top:

  1. România, te iubesc! – 5.5 puncte de rating și 16.7% cotă de piață
  2. iLikeIT – 3.1 puncte de rating și 20.1% cotă de piață
  3. Apropo TV – 2.8 puncte de rating și 11.6% cotă de piață
  4. Ce se întâmplă, Doctore? – 2.6 puncte de rating și 16.4% cotă de piață.

Filmele difuzate de PRO TV i-au condus pe telespectatori în călătorii fascinante!

De la acțiune la comedie, fantezie sau aventură, filmele difuzate de PRO TV în 2015 au fost urmărite de zeci de milioane de români. În 2015, în top 100 de filme difuzate de televiziunile comerciale, PRO TV ocupă 94 de poziții!

Top 5 filme (cifre înregistrate pe segmentul publicului comercial):

  1. Legenda lui Hercule (noiembrie) – 16.2 puncte de rating, 33.1% share
  2. Transporter 2 (Curierul 2) (martie) – 14.7 puncte de rating, 32.7% share
  3. În spatele liniilor inamice 3 (ianuarie) – 14.4 puncte de rating, 28.4% share
  4. Centurion (ianuarie) – 14.3 puncte de rating, 29.3% share
  5. Dublu impact (ianuarie) – 14.2 puncte de rating, 28.6% share

Serialele difuzate de PRO TV, în topul preferințelor românilor!

Serialele difuzate de PRO TV, locale și internaționale, în 2015 au ocupat primele 3 poziții ale clasamentului celor mai urmărite producții. Top 5 seriale difuzate în 2015 (date pentru segmentul publicului comercial):

  1. Las Fierbinți (sezonul VIII) – 13.8 puncte de rating și 33% share
  2. Las Fierbinți (sezonul VII) – 12.5 puncte de rating și 28.4% share
  3. Puterea destinului (PRO TV) – 7.8 puncte de rating și 16.3% share
  4. Puterea destinului (Acasă) – 5.9 puncte de rating și 16.7% share
  5. Trădarea (Kanal D) – 5.1 puncte de rating și 11.2% share

Cu 8 sezoane de succes, Las Fierbinți a adus umorul de calitate și în 2015!

Cu cele 2 sezoane difuzate în 2015, Las Fierbinți, cel mai apreciat serial de comedie românesc, a fost din nou prima alegere a telespectatorilor! Sezonul cu numărul 7 al serialul, difuzat în primăvara lui 2015, a înregistrat la nivel comercial o audiență medie de 12.5 puncte de rating și 28.4% share, iar aventurile fierbințenilor din sezonul 8 au înregistrat la nivel comercial un nou record de audiență: 13.8 puncte de rating și o cotă de piață de 33%, acesta fiind și cel mai urmărit sezon al serialului de până acum!

Cele mai importante competiții europene de fotbal s-au văzut în 2015 la PRO TV!

PRO TV a difuzat în 2015 cele mai tari meciuri ale celor mai importante competiții europene, precum și partide ale Echipei Naționale. Cele mai urmărite meciuri de fotbal transmise de PRO TV în 2015, la nivelul publicului național, au fost:

  1. Partizan Belgrad – Steaua București (UEFA Champions League) – aproape 2.5 milioane de telespectatori
  2. Steaua București – Rosenborg BK (Europa League) – peste 2.4 milioane de telespectatori
  3. Steaua București – Petrolul (Cupa României) – aproape 2.1 milioane de telespectatori
  4. Petrolul – Steaua București (Cupa României) – peste 2 milioane de telespectatori
  5. Steaua București – Partizan Belgrad (UEFA Champions League) – peste 2 milioane de telespectatori

Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV, a declarat: „Pentru anul 2016, am pregătit o grilă specială pentru telespectatori, cu formate surprinzătoare. O să avem un început de an puternic, cu noutăți precum serialele Deschide ochii, cu o distribuție impresionantă, și Atletico Textila, care va continua tradiția umorului de calitate. De asemenea, producția fenomen Românii au talent va aduce la începutul lui 2016 o mulțime de talente și noutăți, iar cea mai importantă dintre ele este noua formulă a juriului. O să avem o altă dinamică a show-ului, iar noul membru al juriului, Florin Călinescu, asigură un extra de sare și piper! Pregătim în 2016 un line-up puternic, cu conținut de excepție, și suntem siguri că publicul din România va fi alături de noi și în acest an, tocmai pentru că fiecare producție PRO TV este gândită și realizată pentru telespectatorii noștri, pe care vom continua să îi ascultăm și să îi respectăm la fel ca până acum!”.

***

Sursă date: Kantar Media Romania

Perioada: 1 ian-31 dec 2015

*au fost excluse redifuzările, edițiile best of și speciale

** s-au luat în considerare programele care au avut mai mult de 3 ediții

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *