Alexandru Rizea, Lemet: “Pentru viitor ne dorim ca angajatii nostri sa fie mai pregatiti … “ Alexandru Rizea, Lemet: “Pentru viitor ne dorim ca angajatii nostri sa fie mai pregatiti … “
Alexandru Rizea, proprietarul Lemet a dezvoltat brandul Lem’s in urma cu ceva vreme, iar în 2015 compania a investit peste 8 milioane de lei... Alexandru Rizea, Lemet: “Pentru viitor ne dorim ca angajatii nostri sa fie mai pregatiti … “

Alexandru Rizea, proprietarul Lemet a dezvoltat brandul Lem’s in urma cu ceva vreme, iar în 2015 compania a investit peste 8 milioane de lei in reteaua de magazine de mobilă. In prezent reteaua LEM’S are cea mai mare acoperire la nivel national, aproape 70.000 mp de retail amenajati in aproape toate judetele tarii, dar Alexandru Rizea vrea mai mult în 2016.

  1. Lem’s detine peste 80 de magazine in Romania. Care a fost evolutia angajarilor in primele 9 luni din 2015 si cati angajati are compania astazi?

Lemet este producator de mobila, iar Lems este brandul dezvoltat de noi pentru comercializarea produselor fabricate de Lemet si a produselor care completeaza gama. In urma cu cativa ani, Lemet a decis sa deschida si magazine proprii, administrate direct. Personalul care conduce si opereaza aceste magazine este angajat Lemet, iar in cursul anului 2015 a creat 190 de locuri de munca si a facut recrutarile necesare pentru activitatea in magazinele proprii, dar si pentru cele doua noi linii de fabricatie: finisaj si prelucrare lemn masiv. Numarul total al angajatilor Lemet depaseste 700.

  1. Fiecare domeniu de activitate are particularitatile lui. Care sunt caracteristicile acestui domeniu? Care sunt calitatile pe care le cautati la un potential angajat?

Noi avem experienta mare in recrutare, dar si in formarea oamenilor. In procesul de recrutare, includem in echipa noastra oameni al caror potential credem ca ii va ajuta sa se integreze si sa duca mai departe firma, respectand principiile de baza ale organizatiei. Unul dintre aceste principii este orientarea catre client.

  1. Cum se fac recrutarile?

Activitatea de recrutare este una permanenta. Avem grija de oameni din momentul depunerii intentiei de a se angaja la noi si avem intotdeauna rezerve de oameni care doresc sa lucreze la noi. Am lucrat pentru a ne construi imaginea unui angajator serios, care isi tine promisiunile si care trateaza oamenii ca fiind valori vii, care doresc sa se dezvolte si sa fie apreciati.

  1. Cum ii pregatiti pe oamenii care lucreaza aici?

Vorbim in primul rand de sansa de a se pregati intr-o organizatie care invata, care creeaza si transmite cunostinte. Fiecare om urmeaza perioada de pregatire, inainte si dupa angajare, pentru a ajunge repede sa poata face fata cerintelor postului. Apoi urmeaza pregatirea specifica pentru perfectionare.

VEZI si: Investiții de peste 8 milioane de lei in rețeaua de magazine de mobilă Lem’s în 2015

  1. Care sunt valorile pe care compania le promoveaza in randul angajatilor ei?

Noi credem ca munca este buna doar in masura in care cel ce munceste castiga libertate, rasplata, recunoastere si speranta.

  1. Care este media de varsta in companie ai care este fluctuatia personalului?

Media de varsta in cadrul Lemet este de 36 de ani. Am reusit sa imbinam foarte bine experienta unora cu tineretea si determinarea altora si sa formam un grup care se sprijina permanent in activitate.

Fluctuatia de personal in anul in curs este de 11 %, cu o crestere de 3 procente fata de anul 2014, lucru pe care Top Managementul l-a anticipat foarte bine la inceputul anului 2015.

  1. Ce proiecte de viitor aveti pentru angajatii companiei?

Pentru viitor ne dorim ca angajatii nostri sa fie mai pregatiti si pentru asta vom organiza cursuri de pregatire specifice, cursuri de comunicare, managementul stresului, managementul timpului.

Ne dorim sa pastram atmosfera foarte buna in cadrul echipei; pentru aceasta vom continua sa organizam activitati tematice, competitii sportive si alte actiuni in care sa fim implicati cu totii.

  • Ioana Demetrescu

    13/02/2016 #1 Author

    Ar trebuie sa stiti ca, in primul rand, trebuie investit in traininguri de specialitate si de calitate si in anagajati. Apoi rezultatele vor aparea. O firma isi pune amprenta prin anagajati, insa angajatii sunt oglinda angajatorului.

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *