Ioan Mezei, STIHL România: “Trăim cea mai dinamică perioadă din istoria companiei”   Ioan Mezei, STIHL România: “Trăim cea mai dinamică perioadă din istoria companiei”  
Compania STIHL a demarat anul acest un amplu proiect de reamenajare a magazinelor, care se va derula intensiv pe parcursul a doi ani. STIHL... Ioan Mezei, STIHL România: “Trăim cea mai dinamică perioadă din istoria companiei”  

Compania STIHL a demarat anul acest un amplu proiect de reamenajare a magazinelor, care se va derula intensiv pe parcursul a doi ani. STIHL operează o reţea de 300 de magazine la nivel național, din care 16 au suferit deja anul acesta un upgrade din punct de vedere conceptual.

“Practic,  STIHL a propus dealerilor un concept revoluţionar pentru piaţa motouneltelor de reamenajare a spaţiilor comerciale şi de service. Cei mai mulţi au înţeles că trebuie să facă acest pas, mai ales ca răspuns la extinderea magazinelor de bricolaj, care vând produse similare. Astfel, anul acesta am avut parte de schimbări majore în ceea ce priveşte amenajarea spaţiilor comerciale STIHL, proces care va continua şi mai intens  în 2016, când estimăm că o treime din reţea va fi reconfigurată pe noile standarde vizuale şi de calitate. Evoluţia din acest an s-a produs într-un context general de creştere a pieţei cu cel puţin 10%. Toate acestea ne arată că la STIHL România trăim cea mai dinamică perioadă din istoria companiei”, declară Ioan Mezei, director general STIHL România.

Noul concept vizual de organizare a spaţiilor comerciale şi de service STIHL va fi implementat în 100 de magazine în 2016, cu o investiţie de 5 milioane de euro.

Ioan Mezei_STIHL Romania“O particularitate specifică a noului concept este că are posibilitatea să fie extins la o treaptă calitativă superioară, doar pe suprafeţele de peste 100 de mp. Această extindere transformă magazinul respectiv în ceea ce noi numim flagship store STIHL . Este standardul cel mai ridicat pe care îl poate avea un spațiu comercial la nivel național, iar România este piaţa pilot pentru implementarea acestui concept de magazin reprezentativ STIHL. Estimăm ca din cele 100 de magazine care vor fi reamenajate în 2016, 40 să fie de tip flagship store, adică ne dorim unul în fiecare judeţ. Credem că în 2-3 ani vom ajunge la peste 60 astfel de spații comerciale STIHL”, precizează Ioan Mezei.

În 2015, la reţeaua STIHL au aderat 30 de magazine noi, aşteptarea companiei fiind în continuare de  extindere a reprezentării la nivel național.

“Aşteptăm alături de noi persoane cu spirit antreprenorial, care au înclinaţii tehnice și care îşi doresc să dezvolte o afacere pe cont propriu. La dorinţa de dezvoltare a noilor antreprenori se va adauga întotdeauna suportul STIHL şi know-how-ul  companiei în construirea unui business nou pe piaţa de motounelte”,  menţionează Ioan Mezei.

La nivel internaţional STIHL anunţă în 2015 o creştere de 10,4% la opt luni, cu o cifră de afaceri  de 2,2 miliarde de euro. Compania germană intenţionează să investească 1 miliard de euro în dezvoltare până în 2018.

În prezent, rețeaua STIHL din România este formată din 200 de dealeri, care operează 300 de magazine și spații de service.

STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL. Veniturile grupului  în 2014  au fost de 2,9 miliarde de euro, în creștere cu 5,9 % față de 2013.

STIHL numără peste 14.200 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu  120 de importatori și având o prezență în 160 de ţări.

STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *