Voluntarii Mondelez România, în sprijinul copiilor defavorizați Voluntarii Mondelez România, în sprijinul copiilor defavorizați
Angajații Mondelez România s-au implicat și anul acesta în activități de voluntariat, ajutând copiii de la Centrul de zi „Ana și copiii”, oferindu-le cadouri... Voluntarii Mondelez România, în sprijinul copiilor defavorizați

Angajații Mondelez România s-au implicat și anul acesta în activități de voluntariat, ajutând copiii de la Centrul de zi „Ana și copiii”, oferindu-le cadouri și bucurându-se de momentele speciale petrecute împreună.

Anul acesta, 40 de voluntari din cadrul companiei Mondelez România au pregătit pachete cu haine și au aprovizionat „Cămara Copiilor” cu alimente de bază, necesare pentru a asigura hrana zilnică a cei 80 de copii din cadrul Centrului. O parte din voluntari au cules legumele direct din grădinile gospodarilor din județul Ialomița și le-au adus la Centrul de zi „Ana și copiii”, unde împreună cu ceilalți colegi au pregătit, în campania “Cămara Copiilor”, murături și legume pentru congelat. Voluntarii, de asemenea, i-au ajutat pe cei mici la lecții.

Și în acest an, angajații noștri s-au implicat cu tot sufletul în a-i ajuta pe copiii de la Centrul de zi „Ana și copiii” cu care am început colaborarea în urmă cu doi ani. Suntem bucuroși că am oferit o mână de ajutor unor oameni care au atât de multă nevoie de el, dar îl și apreciază pe măsură. Am plecat de acolo cu sentimentul că am realizat ceva ce merită, dar în același timp, și noi am dobândit abilităţi folositoare, experiență, am socializat şi ne-am simțit bine”, a declarat Doina Cavache, Corporate Affairs Manager, Mondelez România.

În cadrul campaniei anuale la nivel global „Luna voluntariatului” organizată de Mondelez International, peste 12.000 de angajaţi din 70 ţări s-au implicat timp de 40.000 ore. Ca parte a misiunii sale de a proteja „well-being”-ul oamenilor şi planeta, Mondelez a dedicat luna octombrie responsabilității și grijii față de comunitate, motivându-i astfel pe angajaţi să răspundă apelului de a promova prin diferite proiecte un stil de viaţă sănătos, bunăstarea comunităţii şi dezvoltarea angajaţilor.

Dintre miile de voluntari, 14 angajați au jucat rolul de „Ambasadori ai Bucuriei” (Joy Ambassadors). Ei au avut parte, timp de două săptămâni, de o misiune de schimb de competenţe (skills exchange), în Republica Ghana. Această echipă a avut şansa unică de a învăţa despre provocările şi oportunităţile asigurării unei surse sustenabile de cacao, oferind la schimb competenţe de afaceri – de la agronomie şi cercetare-dezvoltare la operațiuni, achiziţii, marketing şi drept.

Echipa, formată din reprezentanţi a zece ţări şi-a desfăşurat activitatea în Aysikrom, Adiembra şi Ehiamenkyene, 3 dintre cele peste 200 de sate din Ghana implicate activ în Cocoa Life, programul de sustenabilitate al companie, ce constă într-o investiție de 400 milioane de dolari pe parcursul a 10 ani.

Un punct central al misiunii din acest an l-a constituit dezvoltarea unor soluţii inovatoare care să sprijine femeile din comunităţile, ce se ocupă cu creșterea culturilor de cacao aflate în dezvoltare să lanseze şi să-și dezvolte propriile întreprinderi mici. Femeile fermier din Ghana câştigă cu până la 25-30% mai puţin decât colegii lor de sex masculin şi se confruntă adesea cu un acces limitat la finanţări şi la cunoştinţe despre mediul de afaceri.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *