Techno Office te învață cum să îți transformi biroul în unul high-tech Techno Office te învață cum să îți transformi biroul în unul high-tech
Având în vedere faptul că era digitală a pus stăpânire pe toate aspectele vieții cotidiene, inclusiv în aria amenajărilor interioare, Techno Office, unul dintre... Techno Office te învață cum să îți transformi biroul în unul high-tech

Având în vedere faptul că era digitală a pus stăpânire pe toate aspectele vieții cotidiene, inclusiv în aria amenajărilor interioare, Techno Office, unul dintre principalii jucători ai  pieţei locale de furnizori de soluții complete pentru amenajarea spațiilor de birouri, oferă câteva sfaturi utile în alegerea echipamentelor office care să transforme un birou în unul high-tech. 

Mircea Ilas, Designer Techno Office“Caracterul decorativ al obiectelor este în declin, acestea devenind din ce în ce mai ‘deștepte’, la fel și utilizatorii lor. Dacă acum 200 de ani valoarea unui scaun era desăvârșită prin sculpturi migăloase, inserții de fildeș ori pietre rare, astăzi, valoarea și plăcerea unui scaun vine din beneficiile reale pe care le oferă: tipurile și gradurile de confort, durabilitatea, responsabilitatea socială și responsabilitatea față de mediul etc. Iar această nouă estetică depășește nivelul de percepție al ochiului, ține de o gândire nouă”, a declarat Mircea Ilas, designerul Techno Office.

Astfel, reprezentantul companiei susține că inteligența echipamentelor este astăzi mai dorită ca oricând, iar companiile se aliniază la cerințele digitale optând pentru piese de mobiler și accesorii special adaptate echipamentelor tehnologice. Printre acestea se numără mese pentru săli de conferință special concepute pentru încadrarea laptopurilor, birouri tip stand-up sau scaune prevăzute cu sisteme de sunet surround, ideale pentru eficientizarea conferințelor video.

Iuliana Carata, General Manager Techno Office

Iuliana Carata, General Manager Techno Office

Potrivit Iulianei Carata, General Manager al Techno Office, cel mai atractiv aspect al unui produs este un preț rezonabil, următorul criteriu de achiziție fiind reprezentat de specificațiile tehnice ale modelului ales.

”Trebuie să reflectăm mai atent asupra prețurilor pentru a înțelege calitățile la care renunțăm alegând un produs mai ieftin, iar inteligența investită în acest proces va rezulta în selectarea unor produse corecte din punct de vedere ale raportului calitate-preț”, a continuat Iuliana Carata.

Nu în ultimul rând, reprezentanţii companiei firmă că fiecare produs ales trebuie să corespundă nu doar nevoilor utilizatorilor, ci și culturii organizaționale a companiei. Astfel, orice amenajare interioară trebuie să țină cont de diferențele fizice și culturale ale angajaților, precum și de universul cultural promovat de organizația respectivă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *