La 5 ani de la inaugurare, magazinul HORNBACH din Balotești are peste 2.100 de clienţi zilnic La 5 ani de la inaugurare, magazinul HORNBACH din Balotești are peste 2.100 de clienţi zilnic
Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţie şi grădinărit, aniversează 5 ani de la inaugurarea magazinului din Baloteşti. Deschis în... La 5 ani de la inaugurare, magazinul HORNBACH din Balotești are peste 2.100 de clienţi zilnic

Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţie şi grădinărit, aniversează 5 ani de la inaugurarea magazinului din Baloteşti. Deschis în decembrie 2010, acesta a fost cea de-a patra locaţie a Hornbach pe plan local, după magazinele din zonele Berceni şi Militari din Capitală şi după locaţia din Braşov, iar astăzi a ajuns la un trafic de  peste 2.100 de clienţi zilnic.

„În cei cinci ani de la deschiderea magazinului din Baloteşti, peste 2,8 milioane de clienţi au făcut cumpărături din această locaţie. De asemenea, an de an traficul şi numărul de clienţi a crescut. Astfel, în 2015, până în acest moment, am avut peste 653.000 de clienţi, în timp ce în 2014 numărul acestora a fost de 575.000”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach.

Acesta a subliniat, de asemenea, că, zilnic, pragul magazinului Hornbach din Baloteşti este trecut de circa 2.100 de clienţi, locaţia fiind pe locul al doilea în topul celor mai vizitate din reţeaua Hornbach, după cea din Berceni, care are peste 3.000 clienţi zilnic. Desigur, traficul flucutuează în funcție de sezon, iar pentru domeniul construcțiilor, numărul de clienți cunoaște cea mai mare creștere în perioada martie – noiembrie.

„Rezultatele obținute au la bază standardele companiei noastre, precum și respectarea și aplicarea acestora de către o echipă care s-a adaptat ușor și crește constant. De asemenea, un alt element care a contribuit la  succesul acestui magazin este managementul de calitate, care a comunicat transparent și obiectiv cunoștiințele sale către întreaga echipă de angajați”, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

Zona de grădină, cel mai vizitat departament

De asemenea, susține reprezentantul companiei, sezonalitatea este criteriul de bază și în ceea ce privește topul celor mai bine vândute produse. Astfel, primăvara, clienții se îndreaptă cu precădere către plantele de grădină, în timp ce brazii și lemnele sunt principalele solicitări pe parcursul iernii, iar instalațiile sanitare și de încălzire revin în fruntea clasamentului pe durata sezonului de toamnă.

Cu toate acestea, însă, indiferent de sezon, cel mai vizitat departament din magazinul Balotești este cel de grădină, situat pe o suprafaţă de 6.510 mp. Cerințele clienților din această zonă vizează amenajarea sau completarea grădinilor și spațiilor verzi cu plante, precum și soluții de întreținere pentru acestea.

„Unul dintre motivele care stau la baza succesului acestui departament este echipa din spatele său. Conduși de un manager cu experiență, angajații din acest raion dețin competențe de specialitate, prin care pot satisface și cele mai exigente cerințe ale clienților”, a completat reprezentantul companiei.

În ceea ce privește serviciile cele mai solicitate, locuitorii din zona de nord a Capitalei atrag o cerere foarte mare pentru serviciile de mixaj vopsele, confecționare perdele, înrămat tablouri, debitare și transport.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *