Dupa extindere, vanzarile Alevia au crescut cu 6% in trimestrul al treilea din 2015 Dupa extindere, vanzarile Alevia au crescut cu 6% in trimestrul al treilea din 2015
Alevia, compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri, anunta o crestere a vanzarilor in trimestrul al treilea din acest an, de... Dupa extindere, vanzarile Alevia au crescut cu 6% in trimestrul al treilea din 2015

Alevia, compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri, anunta o crestere a vanzarilor in trimestrul al treilea din acest an, de +6%,  comparativ cu trimestrul doi al acestui an. Cifrele sunt sustinute de finalizarea extinderii fabricii din Falticeni, judetul Suceava, investitie care s-a ridicat la 1.000.000 de euro, cat si de accelerarea vanzarilor unui produs dominant pe piata din Romania, bazat pe Ginkgo biloba.

In trimestrul trei al acestui an, produsul Ginkana, bazat pe extract pur de Ginkgo biloba a inregistrat o cifra de crestere de 15%, fata de trimestrul doi din 2015.

Anul acesta am investit in directiile pe care le-am considerat benefice pentru business: in utilaje performante, intr-o noua gama de suplimente alimentare solubile si materiile prime aferente.” declara Dr. Florin Mitocaru, directorul general Alevia.

Conform unei analize realizata de companie, piata suplimentelor alimentare a crescut in 2014 cu 3% fata de 2013, ca numar de unitati. De asemenea, categorii precum suplimentele pentru somn si stres, hepatoprotectoarele, precum si suplimentele contra infectiilor urinare au crescut cu peste 10 procente ca numar de unitati vandute, in timp ce alte categorii, cum sunt vitaminele si mineralele, calciul, suplimentele de imunitate si de slabit au scazut cu 5 pana la 10 procente in aceeasi perioada -2014 fata de 2013.

Piata suplimentelor alimentare este una extrem de complexa si competitiva, de aceea, nu a fost usor sa ne impunem. Materia prima, de foarte buna calitate, din produsele pe care le livram a fost factorul-cheie catre dezvoltarea noastra. De asemenea, ne-a ajutat mult increderea farmacistilor, care au recomandat clientilor produsele Alevia.

In urmatorii cinci ani ne dorim sa atingem tinta de 10 milioane de euro cifra, de afaceri, sa ne consolidam pozitia de jucator important pe piata suplimentelor alimentare si sa exportam produsele noastre in Bulgaria, Polonia, Ungaria, Slovenia si Slovacia. “, explica Dr. Florin Mitocaru, directorul general Alevia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *