Braiconf, peste 100 de milioane de cămăși produse în fabrica de la Brăila Braiconf, peste 100 de milioane de cămăși produse în fabrica de la Brăila
Braiconf, cel mai mare producător de cămăşi din România, aniversează la finalul acestui an 65 de ani de activitate neîntreruptă, devenind astfel una dintre... Braiconf, peste 100 de milioane de cămăși produse în fabrica de la Brăila

Braiconf, cel mai mare producător de cămăşi din România, aniversează la finalul acestui an 65 de ani de activitate neîntreruptă, devenind astfel una dintre cele mai longevive povești de succes din România și o premieră pentru industria de textile autohtonă. Fabrica de la Brăila și-a deschis porțile în anul 1950 cu 280 de angajați, iar astăzi, în aceeași fabrică lucrează în jur de 1000 de persoane.

Braiconf produce anual un milion de confecţii pentru bărbaţi şi femei iar produsele pot fi achiziționate de clienți din rețeaua de magazine proprii prezente în întreaga țară sau de pe platforma online. Primul magazin Braiconf s-a deschis în anul 1999, iar la 16 ani distanță, în 2015, a fost inaugurat cel de-al 15-lea magazin în cardul galeriei hotelului Marriott. Începând cu anul 2012, produsele companiei au început să fie achiziționate online, de pe platforma www.braiconf.ro, fiind o premieră pentru un brand românesc de textile să consolideze prezența omni-channel.

Având o tradiție atât de bogată, de-a lungul istoriei sale, Braiconf s-a reinventat în nenumărate rânduri. Astfel, trecând prin trei epoci diferite, am învățat de la lecția fabricii ce îmbrăca doar domnii României, până la lecția lohn-ului și contractele cu unele dintre cele mai faimoase brand-uri de fashion din lume. Am reușit să supraviețuim unor perioade delicate și provocărilor aferente datorită faptului că ne-am păstrat calitatea și am investit constant în noi tehnologii, cât și în oameni. Așadar, după 65 de ani, Braiconf este mai mult decât o companie de tradiție, este un simbol al României și un exemplu de reușită. Printre realizări trebuie să punctăm listarea la bursă din 2006, rețeaua proprie ce numără 15 magazine în toată țara, precum și faptul că în 2015, în acest moment aniversar, am trecut printr-un proces de rebranding, menit să cucerească noi segmente de public și să aducă brand-ul Braiconf mai aproape de domnii tineri ai României.” a declarat Dan Simionescu, Președinte Braiconf.

Camasa Limited Edition 65 de aniDe 65 de ani, Braiconf croiește tipare impecabile pentru domnii din România și pentru a marca acest moment, compania s-a reinventat, îmbrățișând o nouă identitate centrată pe un simbol adânc înrădăcinat în mitologia românească: Pasărea Măiastră. Noua identitate Braiconf a fost lansată cu scopul de a repoziționa compania și de a promova produsele și în rândul domnilor tineri din țară.

Pentru a veni în sprijinul strategiei de extindere, la 65 de ani de la înființare, Braiconf a investit și în dezvoltarea de servicii adiționale, menite să faciliteze achiziționarea produselor sur-mesure. Astfel, serviciul made-to-measure online transpune, într-o manieră facilă și la îndemână, ideea de atelier de croitorie, unde fiecare cămașă era special realizată pentru cel ce o va purta. Dezvoltarea acestui modul made-to-measure online, unic în România, face parte din strategia Braiconf de a se extinde pe segmentul business.

Tot cu ocazia celebrării a 65 de ani, Braiconf a creat cămaşa aniversară în ediţie limitată din colecţia Limited Edition. Cămaşa are simbolul Păsării Măiastre pe întreaga suprafaţă, iar țesătura este din bumbac cu fir dublu-răsucit, creată special cu ocazia acestei aniversări.

Listată pe piaţa BVB AERO, cu simbolul BRCR, compania Braiconf a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 33,5 milioane de lei, în creştere cu 9% şi un profit net de 2,2 milioane de lei, în creștere cu 17% faţă de anul 2013.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *